סקר: הרצוג ולבני יחד גוברים על נתניהו

סקר "פאנלס פוליטיקס" מעלה כי במידה וציפי לבני תחבור למפלגת 'העבודה' בראשות בוז'י הרצוג, הם יקבלו 23 מנדטים, ויגברו על 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו (פוליטי, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בחירות 2015: סקר "פאנלס פוליטיקס" שנערך עבור ערוץ הכנסת מעלה כי במידה וציפי לבני תחבור למפלגת 'העבודה' בראשות יצחק (בוז'י) הרצוג, הרי שהמפלגה תעקוף את הליכוד בראשות בנימין נתניהו.

על פי הסקר, 'העבודה' בראשות הרצוג ולבני תזכה ל-23 מנדטים, הליכוד בראשות בנימין נתניהו יורדת למקום השני עם 21 מנדטים בלבד.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט ממשיכה להמריא בסקרים עם 18 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ל-9 מנדטים בלבד. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד צונחת ל-9 מנדטים בלבד. מפלגתו של השר לשעבר משה כחלון תזכה גם היא לתשעה מנדטים.

'יהדות התורה' ממשיכה להתחזק עם שמונה מנדטים והופכת להיות המפלגה החרדית הגדולה בכנסת. ש"ס בראשות אריה דרעי צונחת לשבעה מנדטים בלבד.

מרצ בראשות זהבה גלאון עם שישה מנדטים, המפלגות הערביות עם עשרה מנדטים וקדימה בראשות שאול מופז לא עוברת את אחוז החסימה.

על פי הסקר, אם לבני והרצוג ירצו כל אחד במפלגה אחרת הרי שהתוצאות משתנות: הליכוד - 21 מנדטים. הבית היהודי - 18. העבודה - 17. יש עתיד - 12. ישראל ביתנו - 10. כחלון - 10. יהדות התורה - 8. ש"ס - 7. מרצ - 7. ערבים - 10. 'התנועה' לא עוברת את אחוז החסימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר