השרה לימור לבנת: פורשת מהחיים הפוליטיים

אחרי 22 שנה בפוליטיקה, הודיעה השרה לימור לבנת על פרישתה מהחיים הפולטיים. "תנועת הליכוד תישאר ביתי, זוהי החלטה משמעותית ביותר בחיי וקיבלתי אותה בלב שלם" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
פורשת. השרה לימור לבנת (צילום: משרד התרבות והספורט)

בחירות 2015: אחרי כ-22 שנה בפוליטיקה, הודיעה הערב (שני) השרה לימור לבנת (הליכוד) כי החליטה לפרוש מהחיים הפוליטיים. לבנת הודיעה על החלטתה שלא להתמודד בבחירות הפנימיות בליכוד לראש הממשלה בנימין נתניהו. היא כיהנה בעבר כשרת התקשורת, החינוך, התרבות והספורט.

בהודעה שפרסמה לבנת מסרה: "תודה על ההזדמנות שניתנה לי לשרת את הציבור במדינת ישראל במשך כ-23 שנים, מתוכן כמעט 14 שנים כשרה בממשלות ישראל. בכל התפקידים שמילאתי, פעלתי והשתדלתי להוביל מהלכים ורפורמות שייטיבו עם הציבור וישפרו את הקיים, גם במחיר של מאבקים מול כוחות חזקים".

"ההחלטה לפרוש גמלה בליבי מזה זמן" מספרת השרה הפורשת: "ולפני מספר חודשים, אף שוחחתי עליה עם ראש הממשלה. כמובן, שקודם שאצא לדרך חדשה, בכוונתי להשלים עוד שורה של משימות, שהעבודה עליהן נמצאת בעיצומה. זוהי החלטה משמעותית ביותר בחיי, וקיבלתי אותה בלב שלם, ומתוך אמונה שזה הדבר הנכון לעשותו".

"תנועת הליכוד הייתה ותישאר ביתי" הכריזה לסיום לימור לבנת: "גדלתי בבית אבי עזריאל, לוחם חירות ישראל, ואמי שולמית לוחמת בפלמ"ח- בית בו נשמתי, אכלתי, ושתיתי את אהבת ארץ ישראל, את אהבת הלשון והתרבות העברית, המורשת היהודית וגם את המחויבות לתרום תמיד למען העם והמדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר