ארבע שנים לאחר ההדחה: אמסלם וישי לחצו ידיים בכנסת

ח"כ לשעבר חיים אמסלם נפגש באקראי בכנסת עם ח"כ אלי ישי, שהביא להדחתו מתנועת ש"ס לפני כ-4 שנים. השניים לחצו ידיים, אך נמנעו מלנהל שיחה

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים אמסלם (צילום: מאיר אלפסי)

בחירות 2015: לאחר ארבע שנים בהן יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי לא נפגש פנים מול פנים עם ח"כ לשעבר חיים אמסלם - שהודח במהלך הקדנציה הקודמת מהתנועה בשל המלצת ישי למועצת חכמי התורה ומרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל להדיח אותו מהמפלגה - לחצו השניים ידיים.

הצהריים (שני) נכח אמסלם במשכן הכנסת במסגרת מאמציו לחזור אל המשכן כנציג אחת המפלגות דוגמת 'הבית היהודי', ונפגש באקראי גם עם ח"כ אלי ישי. השניים לחצו ידיים אך נמנעו מלנהל שיחה.

העיתונאי יהודה שלזינגר שהבחין בלחיצת היד כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "היסטוריה בכנסת!, אחרי שנים ארוכות לחיצת יד (מאולצת) בין אלי ישי לחיים אמסלם. נרשמה רעידת אדמה, הלם ותדהמה".

כזכור, מיד לאחר החלטת מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל להדיחו מש"ס, תקף אמסלם את ישי ואמר: "כאשר אתם שומעים את הרב, אולי פיו מדבר אליכם, אבל הגרון העמוק, הקול, זה קולו של אלי ישי והחבורה המסובבת את הרב שמסיתה ומדיחה נגד כל מי שחושב אחרת".

"אלו שיטות של הפחדה" טען אמסלם, "לצערי מי שמוביל את כל המסע זה אלי ישי, שר הפנים (דאז. י.כ) של מדינת ישראל. בושה למדינת ישראל שזה שר הפנים שלה. אלי ישי, לצערי, כל פעם שהוא פותח את הפה, אנחנו מחפשים כרית לטמון שם את הראש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר