אימה ב-770

הדוקר השחור מת מפצעיו; צפו ברגעי הדרמה והיריות

בבית החולים בברוקלין מת מפצעיו הגבר השחור שדקר תלמיד ישיבה במרכז חב"ד העולמי - 770 • בעקבות מותו של הדוקר נערכים גורמי הביטחון לאבטח את האזרו מחשש למהומות • במקביל מדווח על שיפור במצבו של הבחור שנדקר, לוי יצחק בן רייזל תושב ביתר עילית • צפו ברגעי הדרמה (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

דקירות ב-770: בשעה האחרונה (שלישי) מת הגבר השחור שדקר מוקדם יותר את בחור הישיבה הישראלי במרכז חב"ד העולמי בברוקלין.

לדברי ראשי ארגון השומרים נערכים בארגון יחד עם המשטרה לאבטח את האזור זאת מחשש למהומות שעלולות אולי להתפרץ בשל המתח הבין גזעי הקיים בשכונה שידעה בעבר מאבקים רבים בין יהודים לכושים.

במקביל לכך ממשיכה המשטרה המקומית את חקירתה כאשר מהמצאים עד כה לא ברור האם מדובר בתקיפה על רקע אנטישמי או לאומני או שאולי מדובר בחסר בית שניקלע לויכוח ועימות עם מספר מתפללים.

בנוסף לכך דווח על שיפור במצבו של הבחור לוי יצחק בן רייזל תושב ביתר עילית ומתברר כי כעת מוגדר מצבו קל והוא סובל משריטות באוזנו ובצווארו.

בתוך כך דורש הבוקר יו"ר ועדת העלייה הקליטה והתפוצות, ח"כ יואל רזבוזוב ממשלת ישראל לפעול באופן מיידי למיגור תופעת האנטישמיות הגוברת בעולם.

"כמדינת העם היהודי עלינו להבטיח שיהודי התפוצות יוכלו לחיות בארצם ללא פחד. לצערי, היום ראינו שוב שמדיניותה של ממשלת ישראל לא מצליחה למנוע את הפגיעה ביהודי התפוצות", אמר ח"כ רזבוזוב.

רזבוזוב הוסיף: "כיו"ר ועדת העלייה הקליטה והתפוצות אני מקבל פניות רבות מקהילות יהודיות שונות ברחבי העולם, החוששות לשלום חבריהן, אשר מבקשים את סיועה של מדינת ישראל. לכן אני קורא לראש הממשלה ולשר התפוצות לפעול בכל הדרכים העומדות לרשותם בכדי לעצור את התחזקות תופעת האנטישמיות, ולמנוע ממקרים כאלה לחזור על עצמם".

צפו בוידאו מרגעי הדרמה, בהן נראה הגבר השחור מנופף בסכין ומולו שוטר מאיים עליו באקדח, כאשר לאחר שסירב להוריד את הסכין הוא נורה בידי השוטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר