מה שיפרנו באפליקציית "כיכר השבת" החדשה?

אפליקצית כיכר השבת החדשה כבר זוכה לשבחים מאנשי מקצוע. עוד לא הורדתם אותה? בפנים: כל הסיבות להשתדרג לגרסה החדשה של כיכר השבת. ועכשיו: לאחר שחרור הגרסה לאנדרואיד, האפליקציה זמינה גם עבור מכשירי אייפון (דיגיטל)

מערכת "כיכר השבת" | כיכר השבת |
(צילום מסך)

לאחר חודשים של עבודה, אתר "כיכר השבת" גאה להציג את אפליקציית המובייל החדשנית, המתקדמת והמותאמת ביותר לציבור החרדי. האפליקציה החדשה עוצבה במיוחד עבור קהל הגולשים החרדי, תוך שימת דגש על השירותים הנצרכים על ידי הציבור החרדי, נוחות השימוש, ממשק המשתמש ומהירות האפליקציה.

הורידו עכשיו את אפליקציית כיכר השבת לאנדרואיד

הורידו עכשיו את אפליקציית כיכר השבת לאייפון

האפליקציה מציגה את האתר בתצוגה מותאמת (אפליקציית Nativ), והיא כוללת ממשק משתמש ייחודי ונוח, המאפשר לכם לגלוש בנוחות מרבית יחד עם מגוון אפשרויות חדשניות כמו שיתוף מתקדם ישירות לשירות המסרים המידיים וואטסאפ, פייסבוק, טוויטר ולתיבת המייל. תוכלו גם לשמור את הכתבה שאהבתם לעמוד המועדפים, ולגשת לכתבות שאהבתם ישירות מתפריט האפליקציה.

דאגנו גם שתישארו מעודכנים תמיד, ותוכלו מעתה לקבל התראות ישירות לטלפון שלכם על החדשות החמות וההתרחשויות המעודכנות. תוכלו לקבוע אם לקבל את ההתראות או להשבית אותן על ידי לחיצה על כפתור ההתראות בתפריט המתקדם של האפליקציה.

בנוסף, תוכלו להתעדכן מעתה בתחזית מזג האוויר ישירות מהאפליקציה דרך ממשק התחזית בתפריט. כמו גם בזמני היום בהלכה שצורפו גם כן לממשק. תכני הווידאו של "כיכר השבת" ינוגנו מעתה בנגן מתקדם ומהיר שיבטיח לכם חווית צפייה מושלמת בשימוש בחיבור אינטרנט סביר.

גם הגולשים העושים שימוש במכשירי "אייפון" של אפל, יכולים עתה לעשות שימוש באפליקציה המתקדמת, אשר עוצבה במיוחד באותו העיצוב של אפליקציית האנדרואיד, על מנת להפוך את חווית השימוש והגלישה באתר לאחידה ומושלמת עבור כל המשתמשים.

אנו במערכת "כיכר השבת מקווים שתיהנו מהאפליקציות החדשות שהותאמו במיוחד בשבילכם. ונשמח לקבל הצעות לשיפור לייעול מכם המשתמשים.

כאמור, האפליקציה החדשה תואמת את 2 הפלטפורמות העיקריות הקיימות בשוק, אנדרואיד ו-iOS של אפל. והיא זמינה להורדה מחנות גוגל Play עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד, ותומכת גם בגרסאות ישנות של מערכת ההפעלה אנדרואיד. וכן זמינה להורדה מחנות AppStore של אפל עבור מכשירי האייפון .

עמוד מזג האוויר
עמוד זמני ההלכה
התפריט
עמוד מדורים פנימי
אפשרויות שיתוף כתבה מתקדמות והוספה לעמוד המועדפים
נגן וידאו מתקדם
ממשק תגובות נוח
הוספת כתבה למועדפים
הסרת כתבה מהמועדפים
עמוד המועדפים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר