מעכשיו תוכלו לסייר גם ברחובות דובאי דרך המחשב

לאחר שמופו חלקים גדולים מהעולם המערבי בשירות "Google Street View", מציגה גוגל אפשרות לטייל בנסיכות הנפט דובאי - המדינה הערבית הראשונה שמופתה בשירות (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

המדינות הערביות עולות על המפה: לאחר שסיימה ענקית האינטרנט גוגל למפות חלקים נרחבים מהעולם המערבי באמצעות שירות Google Street View המאפשר סיורים ווירטואליים ברחבי הערים השונות בעולם, כעת מציגה גוגל את הסיור הווירטואלי הראשון שתוכלו לבצע במדינה ערבית - נסיכות הנפט דובאי.

שירות Google Street View מסתייע במכוניות מיוחדות הנושאות ציוד המצלם את הסביבה בזווית של 360 מעלות. לאחר מכן עוברות התמונות הליך ריבוב על ידי אלגוריתמים ייחודיים של גוגל המאפשרים תצוגה פנורמית בספירה מלאה המעניקה את התחושה של סיור אמיתי בשטח.

עד היום נמנעו בגוגל לצלם את רחובות הערים הערביות בגלל החשש מפני מהומות במדינות בהן צילמו או בעקבות תקנות רגולטוריות מחמירות. למשל, למרות שצוותי הצילום של החברה כבר תיעדו את האתרים ההיסטוריים ורבי החשיבות במצריים כמו הפירמידות של גיזה ועוד, הם נמנעו מהצגת רחובות הערים במדינה בשירות "Google Street View" עד עתה.

דובאי, הנחשבת למדינה מתקדמת במיוחד, זכתה כאמור להיות המדינה הערבית הראשונה שמצטרפת לעתיד של גוגל, זאת לאחר שצוותי צילום שנעזרו בגמלים שעליהם הותקנו המצלמות המיוחדות צילמו את המדבריות במדינה.

נכון לעתה המפות הזמינות לסיור בנסיכות הנפט העשירה הנן רק מפות הערים הראשיות הגדושות במגדלי פאר ובמראה מודרני ואתרים היסטוריים מקומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר