סוף סוף: מנוע חיפוש אמיתי בפייסבוק

אם גם אתם עושים שימוש ברשת החברתית, ודאי יצאתם מתוסכלים לא פעם מהתוצאות הלא עדכניות. עכשיו, לאחר עשור, מציגה החברה את אחד השיפורים החשובים שלה (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך )

משהו חדש מתחיל בפייסבוק? כל מי שעשה או עושה שימוש ברשת החברתית הגדולה בעולם פייסבוק, נתקל במנוע החיפוש המיושן של הרשת, שהציג עד עתה רק תוצאות חיפוש של אנשים או קבוצות - וגם אותן רק אם נכתבו ללא טעויות.

כעת, הכניסה פייסבוק לשימוש את מנוע החיפוש החדש של החברה ששם סוף למחדל המתמשך, כאשר מעתה תוכלו לחפש וגם למצוא תוכן ששיתפו המשתמשים ברשת החברתית על ידי הקשת מילות החיפוש הרצויות בלבד.

תוצאות החיפוש יכללו מהיום תוצאות מדויקות בהרבה, שיביאו לכם גם תוצאות לשאילתות מסובכות. כך למשל תוכלו לחפש בשורת החיפוש אירוע מסוים כשהתוצאות יובילו אתכם לאותו אירוע שחיפשתם ולא רק לעמוד האירוע (אם הוא קיים). תוכלו גם לחפש תוצאות בפוסטים שפרסם חבר מסוים.

גם תיוגים המציינים אנשים, אירועים או כל דבר אחר, יופיעו בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש החדש. בנוסף, תוכלו לחפש את החברים שלכם לפי אזורי המגורים, וכאשר תקישו במנוע החיפוש "החברים שלי בירושלים" פייסבוק תציג לכם את כל החברים שגרים או נמצאים באזור.

נכון לעתה העדכון למנוע החיפוש זמין במלואו רק בשפה האנגלית, בעוד תוצאות לשאילתות בעברית מוצגות לרוב ללא העדכונים המשמעותיים החדשים. בימים ובשבועות הקרובים צפוי העדכון להיכנס לתוקפו גם בשאר השפות.

יחד עם השיפור שיש המגדירים אותו כחשוב ביותר אותו ביצעה החברה לאחרונה, התוצאות שיכללו מעתה בחיפושים עלולים לפגוע בפרטיותכם. כאשר כל פוסט שלכם שהוגדר כציבורי עלול להופיע במנוע החיפוש ולהגיע לתפוצה רחבה שלא תמיד תחפצו בה. על מנת להסתיר פוסטים ממנוע החיפוש עליכם לשנות את הגדרות הפרטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר