סקר פאנלס פוליטיקס: אלי ישי מביא יותר מנדטים לש"ס

סקר של מכון הסקרים 'פאלנס פוליטיקס' שמתפרסם ב'מעריב', מעלה כי ש"ס בראשות ישי תביא יותר מנדטים מש"ס בראשות דרעי. לא מופיע מה נשאלו משתתפי הסקר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב כהן)

סקר של מכון הסקרים 'פאלנס פוליטיקס' שמתפרסם הבוקר (רביעי) ב"מעריב", מעלה כי כוחו של חבר-הכנסת אלי ישי, לשעבר יו"ר ש"ס, גובר לכאורה על כוחו של היו"ר הנוכחי אריה דרעי, שהחליף אותו בתפקיד בהוראת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

בש"ס טוענים כי מדובר בסקר שנערך רק באינטרנט ואינו משקף את המצביעים האמיתיים של התנועה.

על פי הסקר, שחלקו פורסם היום, הרי שש"ס בראשות אריה דרעי תזכה לשבעה מנדטים לעומת ש"ס בראשות אלי ישי שתגרוף תשעה מנדטים.

בתקופה האחרונה נשמעו לא מעט איומים כי אלי ישי יפרוש מתנועת ש"ס וירוץ ברשימה חדשה. לפני הסקר, מפלגה כזו של ישי תזכה בחמישה מנדטים בעוד ש"ס בראשות דרעי תזכה בארבעה מנדטים בלבד.

יצוין כי בכתבה ב"מעריב", לא מופיע מה בדיוק נשאלו משתתפי הסקר אך לפי הנכתב בעיתון, את הסקר ערך "פאנלס פוליטיקס" ל"מעריב-סופהשבוע".

הסוקר מנחם לזר הסביר בראיון ל"קול ברמה" כי הנסקרים נשאלו למי יצביעו - ש"ס בראשות אריה דרעי, ש"ס בראשות אלי ישי ומפלגה בראשות אלי ישי.

נתי לסרי, לשעבר מנכ"ל ש"ס מטעם אלי ישי, התבטא הבוקר ב'קול ברמה' ואמר כי הסקר לא מפתיע אותו מאחר ולדבריו מי שמסתובב בשטח לא מבין כי זה המצב ברחוב הש"סי. לדבריו המחלוקת בין דרעי וישי היא "שאלה על הדרך".

כאמור, בש"ס טוענים מנגד כי מדובר בסקר אינטרנטי שלא משקף את מצביעיה מאחר ורובם לא נמצאים ברשת האינטרנט. לדברי גורמים במפלגה - הממוצע של ש"ס בסקרים טלפוניים עומד על תשעה מנדטים.

ישי צפוי להשתמש בנתוני הסקר להמשך המשא ומתן שלו מול דרעי ורבני התנועה, אך ספק אם הדבר יעזור, מאחר ודרעי הציע לישי את המקום השני ותפקיד שר בכיר ומסרב להרחיב את מועצת חכמי התורה כדרישת ישי.

לפני כשנתיים, בטרם חזר דרעי לשורות ש"ס, הוא הציג בפני מרן הגר"ע יוסף זצ"ל סקר של מינה צמח, לפיו, ש"ס בראשותו תזכה ל-13-14 מנדטים, מפלגה בראשות דרעי תזכה ל-7-8 מנדטים וש"ס ללא דרעי תזכה בארבעה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר