צלבי קרס ברשת קניות אמריקנית

יהודיה תושבת ארצות הברית נדהמה לגלות כי רשת הענק 'הולמרק', מספקת עטיפות מתנה שעליהן צלבי קרס. ברשת טוענים כי מדובר בטעות: "מתנצלים בפני מי שנפגע" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אישה חרדית, תושבת קליפורניה, הגיעה לחנות בית מרקחת על מנת לרכוש מתנה לחנוכה ולתדהמתה גילתה כי בעטיפת המתנה מוטמעים צלבי קרס בעיצוב.

האירוע התרחש בסניף של רשת בתי המרקחת וולגרין בעיר נורת'רידג', כאשר האישה ששמה שריל שפירו, הגיעה רכשה מתנה ובעת התשלום היא הבחינה בצלבי קרס. היא הפנתה את תשומת ליבם של המוכרים ודרשה מהם להסיר מהמדפים את המוצר.

בתגובה מיהר מנהל הרשת להסתיר שני את נייר העטיפה הבעייתי שהיה בחנות, ולבקשתה הוא העביר את תלונתה למטה החברה בקנזס סיטי שבמיזורי. במקביל הוחלט להסיר את גלילי הנייר מכל הרשתות של החברה.

דוברת הולמרק ג'ולי אליוט התייחסה לנושא ואמרה כי העטיפה לא יועדה לחג היהודי וכי החברה מתנצלת בפני כל מי שנפגע. היא הדגישה כי מדובר בטעות ושאף גורם בחברה לא זיהה שהקווים בעיטור יוצרים צלב קרס.

לפני כמה חודשים חברה עולמית אחרת הסעירה את הרשת, כאשר בחנותה נתגלו מוצרים עליהם צלבי קרס. מדובר בחברת "זארה", ענקית האופנה הספרדית, שהציעה חולצה חדשה לפעוטות ועוררה סערה בקרב לקוחות מאחר והחולצה מזכירה מדי אסיר יהודי במחנות הריכוז בשואה.

החולצה מכונה "טי שירט שריף מפוספסת" ומחירה באירופה 17 אירו, אך לצרכנים היא הזכירה חולצה מהשואה מאחר וזו חולצת פסים לרוחב עם טלאי צהוב בצורת מגן דוד, המשמש ככוכב במדי השריף. בעקבות הסערה, החליטו בחברה להסיר את החולצה ממדפי המכירה ולהשמידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר