חרדה באשדוד

ילדה חרדית נחטפה מבית הספר והותקפה באכזריות

נהג מונית חילוני, בן 48 מירושלים, נעצר לאחר שעל פי החשד, פיתה ילדה חרדית בת 7, ביציאה מבית הספר באשדוד, לעלות לרכבו, חטף אותה ונסע לחורשה באזור בית שמש, שם תקף אותה. כשהילדה החלה לצעוק הוא ברח והותיר אותה לבדה עד שאותרה על-ידי אחות שחלפה בכביש הסמוך (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock; וידאו: מתוך ynet)

סיפור מחריד באשדוד: המשטרה התירה בצהריים (רביעי) לפרסם כי תחנת אשדוד מנהלת חקירה במרכזה חשד לחטיפה ותקיפה אכזרית של ילדה חרדית בת 7.

המשטרה עצרה בסוף השבוע שעבר, בשעות הערב, נהג מונית חילוני תושב ירושלים כבן 48 בחשד כי חטף ותקף באכזריות ילדה בת 7 לאחר שפיתה אותה באמצעות ממתקים והסיע אותה ברכבו אל יער מבודד באזור בית שמש שם תקף אותה באכזריות איומה. כשהחלה לצעוק - ברח והותיר אותה לבדה בחורשה.

החשוד בבית המשפט (צילום: רועי עידן - ynet)

הסיפור החל כאשר ביום שני, בשבוע שעבר, דווח למשטרת אשדוד כי בחורשה סמוך לבית שמש נמצאה ילדה כבת 7 שככל הנראה נחטפה בעיר אשדוד. הילדה נמצאה בוכה ומבוהלת על ידי אחות שנסעה בכביש סמוך והועברה לבני משפחתה.

לאור חומרת האירוע מינה מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי צוות חקירה מיוחד בתחנת אשדוד ובעקבות חקירת ילדים דחופה שנערכה לילדה התברר כי נחטפה על-ידי אדם שאינו מוכר לה בעת שהמתינה להסעה בסיום לימודיה בבית ספר באשדוד.

המקום ממנו נחטפה הילדה (צילום: אבי רוקח - ynet)

הגבר, כך לפי החשד, פיתה את הילדה באמצעות ממתקים ולאחר שעלתה למכוניתו, הסיע את הילדה לעבר חורשה באזור בית שמש שם תקף אותה וביצע את זממו. הגבר השאיר את הילדה לבדה בחורשה וזו הגיעה לכביש ראשי סמוך וזעקה לעזרה.

לאחר חקירה מאומצת, שהתבססה על מצלמות אבטחה של מפעל סמוך שתיעדו את הילדה עולה על המונית, אותר החשוד וביום חמישי בשעות הערב הוא נעצר והובא לחקירה בה קשר עצמו למקרה. בית משפט השלום באשדוד האריך ביום שישי את מעצרו של החשוד עד להיום, ובצהריים האריך את מעצרו בשנית בחמישה ימים.

מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי התייחס לאירוע החמור ואמר כי "זהו החלום בלהות של כל הורה, חובתנו כמשטרה האמונה על שלומו ובטחונו של הציבור לעשות כל שעל ידה לתפוס את אותם חשודים מסוכנים המטילים אימתם על הציבור ולמנוע מהם להסתובב בחופשיות בחיפוש ואיתור קורבנות ילדים תמימים ורכים נוספים.

הורים מבית הספר מדברים על החטיפה (צילום: ynet)

"אשר על כן מיד עם היוודע המקרה הנחתי את ממ"ר לכיש ואת כל יחידות המחוז לפעול במהירות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומודיעין לאיתור ומעצר החשוד, נכין תשתית ראייתית מוצקה ע"מ למנוע שחרורו של החשוד והרחקתו מהחברה לתקופה ממושכת, נמשיך ללוות את הילדה שנפגעה ומשפחתה תוך שילוב ותיאום עם גורמי הרווחה והחינוך כדי לנסות כמה שניתן להחזירם למסלול החיים".

מנהלת בית הספר שבו לומדת הילדה סיפרה כי "החשוד הגיע במונית ונעמד מול התחנה, הוא קרא לילדה ואמר לה שאביה ביקש ממנו להביא אותה הביתה במונית. היא היססה מעט אבל הוא שכנע אותה ושיחד אותה בממתקים. הם התחילו לנסוע והיא הבינה שהוא לא נוסע לביתה. היא ביקשה ממנו לקחת אותה בחזרה הביתה אבל הוא אמר לה שהוא לוקח אותה לראות את היער ושאין בו דובים מפחידים".

החורשה בה הותקפה הילדה (צילום: עפר מאיר - ynet)

"היא התחילה לצרוח. הוא ברח מהמקום והשאיר אותה ביער", סיפרה המנהלת, "היא לא אכלה מהבוקר, הייתה רעבה מאוד. לא היה לה כוח. היא רצה לכביש הראשי ואז הבחינה בה האחות ואספה אותה. הילדה כל כך חכמה. היא זכרה את מספר הטלפון של אביה והאחות צלצלה אליו. היא לא נפגעה, אבל עברה טראומה קשה מאוד".

מירה, הנהגת שאיתרה את הילדה, סיפרה כי "ביציאה מהמושב יש פתח של היער. פתאום ראיתי ילדה קטנה עם תיק בית ספר יוצאת מהפתח, פשוט קופצת לכביש וצועקת 'הצילו, הצילו, תעזרי לי'. מיד עצרתי. לא כל כך הבנתי מה קורה. כשאתה רואה ילדה כזאת אתה חושב שאולי פספסה את ההסעה או שהורידו אותה בתחנה הלא נכונה. היא בכתה בהיסטריה, הכנסתי אותה לאוטו. היא נראתה לא מסודרת, השיער היה פרוע".

"היא אמרה לי שהייתה מונית שעמדה מאחורי ההסעה שלה. היא עלתה עליה כשהיא יצאה מבית הספר והנהג אמר לה 'אני אקח אותך הביתה, אני אביא לך שוקולד וממתקים'. היא אמרה לי 'הוא שכנע אותי, הוא שכנע אותי'. היא עלתה למונית והגיעה לפה אחרי נסיעה של חצי שעה. הוא לקח אותה ליער והיא לא ידעה איפה היא", היא מספרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר