תיעוד: חודש לפני מותו - נתן דרוק ז"ל בשמחה

חודש לפני מותו בתאונת דרכים בהולנד, הבחור נתן דרוק ז"ל השתתף עם חבריו בסעודת מלווה מלכה בהולנד בהשתתפות מנהיג 'שובו בנים' הגאון רבי אליעזר ברלנד • צפו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם. וידאו: באדיבות נחי וייס)

חודש לפני מותו בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה לפנות בוקר (רביעי), הבחור נתן דרוק ז"ל השתתף עם חבריו בסעודת מלווה מלכה בהולנד בהשתתפות מנהיג קהילת "שובו בנים" הגאון רבי אליעזר ברלנד.

האירוע התקיים במוצאי שבת פרשת 'חיי שרה' לפני כחודש בהשתתפות נגני הכליזמר אברום בורשטיין ויונתן פורת שהגיעו במיוחד לשהות ולנגן במחיצת הרב ברלנד. בתיעוד ניתן לראות את המנוח רוקד ושר יחד עם הנוכחים.

דרוק, בן 15, גדל והתחנך בירושלים. אביו, הרב יוסף דרוק, מחשובי קהילת "שובו בנים" נמצא באמסטרדם, ועל התאונה הוא התעדכן מחבריו של בנו.

נחמן, אחד מהנוכחים שהשתתף באירוע, סיפר ל"כיכר השבת": "נסעתי לשם יחד עם הנגנים, האירוע נמשך במשך כמה שעות יחד עם הרב. באותו מוצאי שבת הגיעו שלושים אברכים מחסידויות בעלזא וגור ורקדו יחד איתנו".

"באותו אירוע השתתף גם הבחור דרוק וזאת כחלק משהותו הממושך בהולנד. אביו חסיד של הרב ברלנד כבר שלושים שנה". הוסיף המשתתף.

על המנוח סיפר חברו כי "מדובר במשפחה ירושלמית מפורסמת בחסידות והמנוח היה בחור זהב. תמיד מספרים על נפטרים כי הם טובים, אבל הוא באמת היה טוב. היה מלא נתניה, שקט וצנוע. בחור טהור ומיוחד".

התאונה התרחשה לפנות בוקר כאשר דרוק וההרוג הנוסף נסעו עם רכבם מלונדון יחד עם שניים נוספים מבני קהילה, כאשר במהלך הנסיעה ומסיבה שאינה ברורה, רכבם התנגש בעץ ליד העיר ברוק. צוותי הצלה מקומיים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לארבעת הפצועים, בשניים מהם אף בוצעו פעולות החייאה אך צוותי ההצלה נאלצו לקבוע את מותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר