זאב אלקין על איחוד השמאל: "הייתם נותנים לחנון לנהל מו"מ?"

ח"כ זאב אלקין, יו"ר הקואליציה, הגיב לאיחוד של יו"ר העבודה בוז'י הרצוג ויו"ר התנועה ציפי לבני: "היית נותנים לחנון עם 15 מנדטים שעשה רוטציה עם אחת שלא עוברת את אחוז החסימה לנהל משא ומתן?" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ זאב אלקין (צילום: גיל יוחנן - ynet)

לאחר מסיבת העיתונאים המשותפת שערכו הערב (רביעי) יו"ר "העבודה" יצחק בוז'י הרצוג ויו"ר "התנועה" ציפי לבני, בה הודיעו השניים על ריצה משותפת בבחירות הקרובות ועל רוטציה בתפקיד ראש הממשלה במידה וייבחרו, ב"ליכוד" לא מחכים ועוקצים את השניים.

יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת זאב אלקין (הליכוד), הגיב להכרזה על איחוד הרשימות ותהה: "האם הייתם נותנים לחנון שעם 15 מנדטים סגר הסכם רוטציה חצי-חצי עם אחת שלא עוברת את אחוז החסימה לנהל בשמכם איזשהו משא ומתן?".

לדבריו, "השמאל מציע לנו את ממשלת הכיסאות המוזיקליים: יחלקו כאן את ראשות הממשלה כמו עוגה בגן ילדים".

כאמור, מוקדם יותר הערב הציגו הרצוג ולבני את הסכם האחדות. הרצוג אמר: "נבחרתי בכדי להציג אלטרנטיבה לנתניהו בכל התחומים - כלכלי, חברתי, מדיני וביטחוני. הורים לא מסוגלים לרכוש דירה, אין חינוך ויוקר המחיה קשה. הציבור שואל את עצמו 'האם זו גזירת גורל? האם המדינה הפכה לעול על האזרחים?'".

לדבריו, "צריך ללכת ביחד כי רק ביחד ננצח. הערב אני ויו"ר התנועה ציפי לבני מציעים תקווה חדשה לממשלה אכפתית שתעשה יותר ותדבר פחות. אנחנו מציעים מודל של הנהגה משותפת בה כולם עובדים יחד ולא עובדים בשביל להרוס אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר