סער יתמודד?

רה"מ נתניהו ניצח במרכז הליכוד: הפריימריז יוקדמו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח במרכז הליכוד לאחר שהצעתו להקדים בשבוע את הפריימריז לראשות 'הליכוד' ולרשימת המפלגה לכנסת ל-31 בדצמבר, התקבלה ברוב גדול. נתניהו: "אני מודה לחברי הליכוד על התמיכה הסוחפת והמוחצת. זהו שלב חשוב בניצחוני בבחירות הקרובות בראשות הליכוד" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

בחירות 2015: ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצח אמש (רביעי) במרכז הליכוד לאחר שהצעתו להקדים בשבוע את הפריימריז לראשות 'הליכוד' ולרשימת המפלגה לכנסת ל-31 בדצמבר, התקבלה ברוב גדול.

65 אחוזים מחברי המרכז שהשתתפו בהצבעה אישרו גם את בקשת נתניהו לשריין את המקומות ה-11 וה-24, בהם יוכל להציב אנשים לפי בחירתו.

כ-2,300 חברי מרכז, מתוך כ-3,700, השתתפו בהצבעה שנמשכה 12 שעות ב-10 קלפיות ברחבי הארץ.

בתום ספירת הקולות במרכז הליכוד אמר יו"ר המרכז, ח"כ דני דנון, כי "תנועת הליכוד אמרה את דברה באופן הדמוקרטי ביותר. עם סיום הבחירות הפנימיות נעמוד כולנו אל מול השמאל ובני הברית החדשים לבני-הרצוג".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר נצחונו כי "אני מודה לחברי הליכוד על התמיכה הסוחפת והמוחצת. זהו שלב חשוב בניצחוני בבחירות הקרובות בראשות הליכוד".

במטה הפריימריז של נתניהו אמרו כי "חברי הליכוד שלחו מסר ברור - רק נתניהו ינהיג את הליכוד והמדינה. חברי הליכוד אמרו 'כן' להקדמת הפריימריז ו-'כן' לשיריונים, ודחו את הניסיון להחזיר למרכז הליכוד את הכוח לבחור את רשימת הליכוד לכנסת".

קבלת ההצעה של נתניהו להקדמת הפריימריז תקשה על השר לשעבר גדעון סער להתמודד מולו.

במהלך ההצבעה אמר סער כי "שינוי כללי משחק במהלך התמודדות זהו דבר לא הגון. תאריך הפריימריז לראשות הליכוד כבר נקבע ל-6 בינואר, ואין שום סיבה לשנות אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר