זכרון יעקב: למרות הסיכום - הילדים לא הגיעו לתלמוד תורה זכרון גבריאל

למרות הסיכום בין הנהלת ת"ת 'זכרון גבריאל', ראש המועצה והורי הילדים הספרדים. שני התלמידים לא הגיעו ללימודים והם עדיין מחוץ ליישוב כדי "לשמור עליהם" (חדשות, חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: כיכר השבת )

שני הילדים ממשפחת ע' ממוצא מזרחי, לא הגיעו הבוקר (חמישי) ללימודים בתלמוד תורה 'זכרון גבריאל' בזכרון יעקב, זאת על אף הסיכום אליהם הגיעו ההורים עם ראש המועצה וההנהלה לפיו הפרשה מאחוריהם.

אמש דווח ב"כיכר השבת" כי הפגישה התקיימה בלשכתו של ראש המועצה, אלי אבוטבול, ובמהלכה הגיעו הצדדים להסכמה כי שני הילדים ישובו היום לספסל הלימודים ובכך תגיע הפרשה לסיומה מבחינת כל הצדדים, למעט משרד החינוך הממשיך להתעקש באופן בלתי מוסבר לסגור את המוסד.

הבוקר אמרה מקורבת למשפחה כי ההורים מסרבים לשלוח את הילדים למוסד. "הילדים עדיין נמצאים מחוץ ליישוב וזאת במטרה להגן עליהם. המשפחה חוששת מאוד שייפגעו בהם שוב מכיוון שעד כה לא יצא מכתב שלום כתוב מהרבנים על ניקוי שמם ואזהרה לכל הקהילה מפגיעה או נידוי המשפחה - כפי שהתחייבו להם".

"המשפחה מחכה למכתב המיוחל מוועד הרבנים כדי לחזור לזכרון יעקב ושהילדים ילמדו. לעת עתה הם לנים בפרדס חנה וכי הם אינם נמצאים ביישוב זכרון יעקב" הוסיפה המקורבת.

אתמול הבהירו במשרד החינוך כי השבוע הוצא צו סגירה נגד המוסד. המשרד הציג כתב אישום חריף כנגד התנהלות המוסד כלפי הילדים והמשפחה אותם נדרשו לקבל ללימודים. במשרד החינוך שבו והבהירו כי מבחינת המשרד הליך הוצאת צו הסגירה נמשך כרגיל.

אתמול ראש מועצת זכרון יעקב, אלי אבוטבול, התגאה בשלום המיוחל, ואמר בשיחה עם "כיכר השבת": "בשורה התחתונה אני שמח שהכול חזר על מקומו בשלום. אני שמח על הפיוס, אני שמח שהשלום והשלווה חזרו לזכרון יעקב. אני שמח בעיקר על שתי נשמות טהורות - שני ילדים קטנים - שחוזרים למסלול הלימודים עם חבריהם".

"מבחינתי זה כול מה שחשוב שלא תהיה אפליה, שיהיה שלום ושמחה. שאר הדברים שהיו ונעשו ונאמרו הם כבר מאחוריי. אני מסתכל רק קדימה". הוסיף ראש המועצה.

ראש המועצה אלי אבוטבול, אמר הבוקר ל"כיכר השבת" כי בפגישה הוצג מכתב של עורכי הדין של הנהלת תלמוד תורה 'זכרון גבריאל' ולפיו הפרשה הגיעה אל סיומה.

עו"ד סמדר טביביאן, המייצגת את הנהלת המוסד, אמר הבוקר ל"כיכר השבת" כי הם אינם מכירים מהו המכתב עליו מדברת קרובת המשפחה והוסיפה כי "הנהלת בית הספר אינה יודעת מה קורה עם הילדים וכי דלתות המוסד פתוחות בפניהם בכל עת כפי שהוצהר ויושם בפועל".

"אנחנו מיצרים על כך שישנם גורמים חיצוניים שלא קשורים לקהילה החרדית בזכרון יעקב ומבקשים להליט גדול את הרוחות ומי שנפגע מכך הם הילדים בזכרון". הוסיפה הפרקליטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר