המאבק בש"ס

פנחס ראובן טוען: ביום ליום ערכו המודעה שלי כנגד ישי

מכתב שהתפרסם בעיתון ש"ס "יום ליום" קיבל פרשנות כאילו הוא מכוון כנגד היו"ר הקודם אלי ישי. מזמין המודעה, פנחס ראובן, טוען בשיחה עם ל"כיכר השבת": "כתבתי נוסח אחר לגמרי, לא יודע מי שינה. המכתב לא נגד אלי ישי, אני התכוונתי לכולם, גם לדרעי". יום ליום בתגובה: "השינויים כבקשת מזמין המודעה" (עיתונות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

ש"ס על סף פיצוץ: מודעה שפורסמה הבוקר (חמישי) בביטאון תנועת ש"ס יום ליום, הוצגה על ידי אנשיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי כמודעה נגד היו"ר הקודם אלי ישי.

המודעה טוענת כי יש בש"ס מי שגורם למחלוקות ויוצא נגד ההנהגה של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל: "עם כל הכבוד, כל אחד והאני שלו, מסתכלים על האני של עם ישראל ולא על האני פרטי, מספיק לחלל שם שמים ולהפר את צוואתו של מרן מו"ר עט"ר זצ"ל שציווה לנו את ההנהגה הרוחנית והציבורית".

ל"כיכר השבת" נודע כי מי שעומד מאחורי המודעה הוא הר' פנחס ראובן, הטוען כי לא הייתה לו כוונה לצאת כנגד אלי ישי בפרסום המודעה וכי הנוסח שפורסם ב'יום ליום' - אינו הנוסח שנשלח לפרסום.

"המכתב לא נגד אלי ישי, אני התכוונתי לכל הפוליטיקאים החרדים" אומר הבוקר פנחס ראובן: "לא על אלי ישי אלא גם לאלי וגם לדרעי, זה לא מכוון חס ושלום נגד מישהו, זה לא אישי, זה מכוון לכל המחלוקות. המטרה שכל אחד יפסיק את 'האני' שלו".

לדבריו: "בהלוויה של מרן זצ"ל גם אלי ישי וגם אריה דרעי נשבעו ואמרו שלא תהיה מחלוקות, רק מרן נפטר - הכל מחלוקות, לא מסוגלים לעשות שלום בניהם. לא מסוגלים לבטל את ה'אני' שלהם, לא מסוגלים".

"יש דברים שאני לא כתבתי במודעה, כתבתי נוסח אחר לגמרי, לא יודע מי שינה את הנוסח" אמר ראובן.

מ'יום ליום' נמסר: "המודעות מפורסמות בעיתון לפי בקשת הלקוחות". בכיר בעיתון טען כי התיקון במודעה נעשה בתיאום ולבקשת פנחס ראובן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר