הותר לפרסום

פעילי להב"ה מביתר עילית חשודים בהצתת בית הספר הדו לשוני

בית משפט התיר לפרסם כי שלושה פעילי ארגון להב"ה חשודים בהצתת בית הספר הדו לשוני בירושלים. עורכי דינם: "יכלו להודות גם ברצח ארלוזורוב אחרי הלחץ הנפשי שעברו" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: עידו ארז - ynet)

בית המשפט התיר הצהריים (חמישי) לפרסם כי החשודים בהצתת בית הספר הדו-לשוני בירושלים הם שלושה פעילים מארגון להב"ה. הם נעצרו על ידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ירושלים.

השלושה הם יצחק גבאי בן 22 מירושלים והאחים נחמן טויטו (18) ושלמה טויטו (20) מביתר עילית. בחקירתם התברר כי החשודים לכאורה ביצעו את ההצתה של בית הספר משום שבמוסד לומדים יהודים וערבים יחד.

עורכי הדין איתמר בן גביר וחגבי המייצגים את החשודים אמרו בתגובה ל"כיכר השבת" כי "בעקבות החלטת בית המשפט אתמול נפגשנו עם החשודים אחרי חמישה ימים שנחקרו בשב"כ. גילנו התעללות קשה; מניעת שינה ולחץ נפשי".

עורכי הדין טוענים כי "מסתבר שאחד החשודים אמר כבר ביום הראשון כי איים עליו חוקר שב"כ שאם לא יודה הוא יבצע בו מעשים חמורים. במצב דברים זה הם היו מסוגלים להודות גם ברצח ארלוזורוב". עורכי הדין ביקשו לפסול את ההודאות של החשודים במעשה.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין אמר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "ארגון להב"ה פועל יומם ולילה להצלת בנות ישראל מהתבוללות. ארגון להב״ה פועל אך ורק בצורה חוקית. מוזר שכאשר נעצרים אנרכיסיטים פעילי שמאל או בנו של חבר הכנסת דב חנין השב"כ לא מפנה את האצבע המאשימה כלפי ארגוני השמאל".

השב"כ מנסה להפליל את ארגון להב"ה ולחבל במלאכת הקודש של הצלת בנות ישראל. אנחנו נמשיך לפעול באופן חוקי להצלת בנות ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר