עיריית ירושלים וחברת 'סיטיפס' ראש בראש: "לתקן הרכבת הקלה"

עיריית ירושלים וחברת 'סיטיפס', המפעילה את הרכבת הקלה בבירה, ממשיכות להתגושש וכעת דורשת העיריה מהחברה לתקן את הנזקים שנגרמו לתשתיות במזרח העיר (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
הרכבת הקלה בירושלים (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

עיריית ירושלים וחברת 'סיטיפס', המפעילה את הרכבת הקלה בבירה, ממשיכות בסכסוך שנוצר ביניהן בחודשים האחרונים.
היום (חמישי) שלחו עיריית ירושלים ומשרד התחבורה מכתב התראה לחברה, זאת בשל העיכוב בשיקום תשתיות מערכת הרכבת הקלה בשכונת שועפט, שהושחתו במהומות בחודשים האחרונים.

לטענת העיריה, "על אף דיונים, התכתבויות ותזכורות בנושא, חברת סיטיפס טרם השלימה את שיקום המערכת וממשיכה להתעכב בקיום חובתה החוזית, תוך התעלמות מדרישות המדינה. בנוסף, ניסיון חברת סיטיפס להתנות או לעכב את ביצוע התכנית ואישור קבלת פיצוי ממס רכוש, נוגדת מפורשות את חובותיה".

העירייה דורשת במכתב מהחברה לתקן את הנזקים בתוך שבועיים. בעיריה הוסיפו איום לפיו, במידה ולא יתוקן הסיב האופטי בתוך 30 יום תחלט העירייה מיליון שקלים מתוך הערבויות הבנקאיות המצויות בידה.

בחברת סיטיפס הגיבו בחריפות למכתב: "המכתב שהתקבל מעיריית ירושלים ומשרד התחבורה הוא עזות מצח שמצביעה על אטימות וניתוק מוחלט. האם האנשים היושבים שם למעלה במגדל השן של העירייה, מנותקים עד כדי כך, שהם מתנהלים כאילו אינם יודעים מה קורה בשטח למטה? הרכבת הקלה היא זו שהמשיכה במשך כל החודשים של מצב בטחוני קשה, וממשיכה גם כעת, לתת יום יום שירות לתושבי העיר ללא הפסקה תחת מטר האבנים.

"בעירייה יודעים היטב כי רק לאחרונה נשלח קבלן רמזורים לבצע תיקונים של הרמזורים בתוואי שועפט, ולאחר שסיים הרסו מתפרעים את כל מה שתוקן".

לדברי החברה, "העירייה לא קיימה בנושא ולו דיון מקצועי אחד אבל במקום להציע פתרונות ולסייע, העירייה שולחת מכתבים. מוטב היה לו העירייה הייתה משקיעה את מרצה בלמצוא פתרון למצב בשטח ולא לפגוע ולאיים על מי שמסייע לתושבים. טוב היה לו מכתב זה לא היה נולד כלל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר