רבני בת ים ב'קריאת קודש': "הצביעו ליוסי בכר"

רבני העיר בת ים חתמו על קריאת קודש לתמיכה חד משמעית בראש העירייה יוסי בכר. במכתב כתבו הרבנים: "אנו מבהירים באופן מוחלט כי הוא הראוי וההגון לזה" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
רבני העיר בדיון, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

רבני בת ים החליטו: רבני העיר בת ים התכנסו אמש (רביעי) לדיון בסוגיית הבחירות העומדות על הפרק ולאחר התייעצות ארוכה הכריזו באופן חד-משמעי על תמיכתם בראש העירייה המכהן יוסי בכר.

בסיום הפגישה חתמו הרבנים על קריאת קודש בה הם קוראים לכל הציבור הדתי והחרדי בעיר לתמוך בבכר.

בקריאת הקודש כתבו הרבנים "בישיבה שהתקיימה בהשתתפות רבני העיר העיר והקהילות לדון בנושא העומד על הפרק, בחירות לראש העיר ולאחר בירור והבהרה של כל הצדדים הוחלט פה אחד לתמוך במועמדותו של מר יוסף בכר כמועמד כל הציבור הדתי בעיר".

מכתב התמיכה של רבני בת ים ביוסי בכר

הרבנים מציינים במכתב באופן חד משמעי כי החלטתם ברורה ולאחר שבדקו את כל המועמדים: "אנו מבהירים בזאת באופן מוחלט כי הוא הראוי וההגון לזה. אנו פונים לכל הציבור הדתי ובני התורה בעיר להתאחד ולפעול להצלחתו של מר יוסי בכר".

על החתום כל רבני העיר בת ים, ביניהם הרב המקובל בניהו שמואלי, הרב שלום דהאן, הרב אליהו נטף, הרב מרדכי דרעי, הרב ישראל ניסים לוגסי, הרב רזיאל אלול, הרב ליאון הכהן והרב יצחק אסקפה.

רשימת רבנים זו חולשת על כלל האוכלוסייה החרדית בעיר ומבטיחה את התמיכה של הציבור החרדי בבכר, בין היתר בשל התמיכה של 'יש עתיד' ו'מרצ' במועמד אלי יריב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר