הליכוד משיב ללבני:

"ציפי ובוז'י רוצים לפנות - נתניהו יילחם בדאעש"

לאחר ששרת המשפטים לשעבר תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי הוא "חלש מול הטרור", ב"ליכוד" לא נשארים חייבים ומשיבים אש: "ציפי ובוז'י רוצים לוותר, להיכנע ולפנות - בנימין נתניהו יילחם בחמאס ובדאעש ולא ייכנע ללחצים בינלאומיים. העם יכריע מי ישמור על הביטחון" (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

לאחר ששרת המשפטים לשעבר ציפי לבני תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי הוא "חלש מול הטרור", במפלגת "הליכוד" לא נשארים חייבים ומשיבים אש.

בהודעת המפלגה הערב (חמישי) נאמר: ""אזרחי ישראל יכריעו בבחירות מי ישמור על ביטחון העם והמדינה - ציפי ובוז'י שרוצים לוותר, להיכנע ולפנות, או בנימין נתניהו שיילחם בחמאס ובדאעש ולא ייכנע ללחצים בינלאומיים, בראשות ממשלת ליכוד רחבה וחזקה".

כאמור, לבני תקפה מוקדם יותר היום את נתניהו ואמרה כי הוא "חלש מול הטרור". את הדברים אמרה לבני בסיור משותף שערכה עם בן בריתה החדש, יו"ר "העבודה" בוזי' הרצוג.

לבני והרצוג בעוטף עזה, היום (צילום: רועי עידן - ynet)

"החובה של ממשלה, כל ממשלה, בוודאי הממשלה בראשותינו, תהיה להשלים את על עבודות המיגון האקטיבי", הצהירה לבני. "זה אומר הגדר התת-קרקעית, והצורך לחסום כל מי שחושב על אופציה של מנהור לכיוון מדינת ישראל, אזרחיה, או חייליה".

לבני הוסיפה: "נתניהו חלש מול הטרור. חמאס זה ארגון טרור. אין איתו תקווה לשלום ומולם צריך לפעול בכוח. ראש הממשלה כתב ספרים נהדרים על איך להילחם בטרור אבל הוא זה שבסופו של יום מדבר איתם, ניהל איתם משאים ומתנים, מה שמביא להם את המסר המוטעה שמדינת ישראל פועלת רק שמפעילים נגדה כוח".

יו"ר "הבית היהודי", שר הכלכלה נפתלי בנט, הגיב לדבריה של לבני ואמר: "ההצעה הבאה של ציפי-נצא-מעזה-ויהיה-שלום: להקיף את נתב"ג בגדר תת-קרקעית אווירית נגד טילים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר