מתקפה חסרת תקדים

דרעי: "אלי ישי רק מפריע לי; חתרן, לא צריך אותו"

לאחר שיו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הורה לאנשי התנועה שלא להתראיין, אנשיו של דרעי הוציאו ציטוטים משיחות סגורות בהן תקף דרעי את יריבו אלי ישי באופן חסר תקדים, במה שנראה כהכנת הקרקע לפרישת ישי: "אני לא צריך אותו, הוא רק מפריע. הצענו לבחור הצעות מרחמים. הוא ילד גדול, שיחליט לבד" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי בימים יפים יותר (צילום: גיל נחושתן - ynet)

ש"ס על סף פיצוץ: יו"ר ש"ס אריה דרעי הוציא אמש (חמישי) הודעה לתקשורת בה הוא מספר על כך שנתן הוראה לאנשיו שלא להתראיין ולדבר בנושאים הפנימיים של המפלגה, דהיינו בנושא יריבו וקודמו בתפקיד ח"כ אלי ישי.

אך שעה קלה לאחר מכן הוציאו אנשיו של דרעי ציטוטים חריפים בשמו ל-ynet, בהם דרעי תוקף באופן חסר תקדים את היו"ר הקודם ח"כ אלי ישי, במה שנראה כהכנת הקרקע לקראת פרישה אפשרית של ישי בתחילת השבוע הבא.

"אני לא צריך את אלי ישי, הוא רק מפריע לי. הצענו לו את מה שהצענו לו מרחמים" אומר ח"כ אריה דרעי בשיחות סגורות שהועברו לכלי התקשורת.

לדבריו: "אני לא מתעסק בזה כמעט, עשיתי את שלי. הצעתי לו את מה שאפשר כי יש עניין שנהיה ביחד. יש לו זכויות, למרות שהוא עשה לנו נזק גדול בשנה וחצי האחרונות. הוא חתר וחתר וחתר. אבל הציבור הספרדי לא אוהב מריבות, ואני רוצה אחדות שורות".

דרעי המשיך ותקף באופן תקיף ואישי את ישי ואמר: "האמת היא שהוא מפריע לי, אני עושה את זה רק בשביל האחדות. אנחנו עושים את מה שעושים מתוך רחמים כלפי הבחור. אני יכול לחתוך את העניין עכשיו, אבל זה לא בוער לי. לא מפריע לי עוד יום או יומיים. הוא ילד גדול, שיחליט לבד מה הוא רוצה. בכל מקרה, לא אתן לו שום דבר מעבר למה שנתתי לו".

"אנשים אומרים לי - למה אתה צריך אותו?" הוסיף יו"ר ש"ס במתקפה על קודמו, "אבל הוא היה 13 שנה ויש לו תדמית של אדם טוב ועניו, ועכשיו מתחילים לגלות את פרצופו האמיתי. הוא קיבל אתמול את כל התשובות, חשבנו שהכול נגמר, ואז הוא החל להוציא דברים כאילו הוא יכול להביא שבעה מנדטים".

מקורביו של ח"כ אלי ישי הגיבו לדברים הקשים של דרעי ואמרו: "אנחנו עדיין רוצים שלום אמיתי, אבל זה ברור שאריה דרעי פשוט לא רוצה אותנו במפלגה. בש"ס מספר 2 ומספר 10 זה אותו דבר, ולכן אנחנו לא נסתפק בהצעה ונתעקש על סמכויות של ממש. בלי זה - החיבוק הזה לא שווה כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר