בכוורת של משה כחלון: אחיו קובי, רמי לוי

אחיו וסגן ראש עיריית ירושלים קובי כחלון, איש העסקים רמי לוי, היועץ האסטרטגי ישראל בכר, ראש העיר חיפה יונה יהב ועוד. הכירו את חברי הכוורת של הח"כ לשעבר משה כחלון (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ירון ברנר - ynet)

הכוורת: רשימת המועמדים במפלגת "כולנו", בראשותה עומד משה כחלון, טרם נחשפה. אך רשימת האנשים הקרובים אליו והמייעצים לו בחייו הפוליטיים החדשים פורסמה בסוף השבוע האחרון ב'גלובס'.

על פי הדיווח ב'גלובס', אחיו, סגן ראש עיריית ירושלים, קובי כחלון, עזב באחרונה את תפקידו כיו"ר הוועדה לתכנון ובנייה בכדי לעזור לאחיו בניהול הבחירות לכנסת. בעבר היה קבלן עבודות חשמל עד שהתמנה בעירייה ומאז חייו הפוליטיים העירוניים רק הלכו וצברו תאוצה והוא נחשב למקורב מאוד לראש העיר.

מי שמכהן כיועץ הקרוב של ראש המפלגה הוא נדב שיינברגר, שכיהן כיועצו במשרדי התקשורת והרווחה, וכן בתקופה מחוץ לחיים הפוליטיים. קודם לכן שישמש ככתב בטלוויזיה.

שם מפתיע ברשימת המקורבים לכחלון הוא איש העסקים רמי לוי. שמו עלה בשבועיים האחרונים כמי שעתיד להתמודד ברשימתו של כחלון אך השניים הכחישו זאת. לוי מכהן במקביל כחבר מועצה בעיריית ירושלים.

אחראי השטח של המפלגה הוא אבי גבאי, ששימש בתפקיד בכיר במשרד האוצר וכמנכ"ל חברת בזק במשך שש שנים.

מנכ"ל משרד התקשורת בעת כהונתו של כחלון, עדן בר טל, נחשב גם הוא לאחד מיועציו של כחלון. הוא שימש בעבר במספר תפקידים כלכליים חשובים.

היועץ האסטרטגי ישראל בכר עובד בחודשים האחרונים בצמוד לכחלון ומייעץ לו בכל הנושאים המשמעותיים של המפלגה. ראש עיריית חיפה יונה יהב הצטרף השבוע למטה של כחלון ומכהן כראש המטה באזור חיפה ואילו נדב שמש מכהן כראש המטה האישי של כחלון.

אודי פרידן מבעלי משרד הפרסום ראובני פרידן, ישמש פרסומאי הקמפיין של "כולנו". אשת סודו של כחלון היא דיאנה מגנאג'י ששימשה בעבר כראש המטה שלו בעת שכיהן בתפקיד שר התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר