פצוע פיגוע החומצה משחזר: "המחבל רץ וצעק אללה אכבר"

משה קלוד ממן, אחד מפצועי פיגוע החומצה בצומת חוסאן, שיחזר ביום שישי את שאירע: "ברחתי ממנו ואז חשבתי שנשארה המשפחה באוטו ורצתי בחזרה, שמעתי ירי" (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הדסה עין כרם, נועם (דבול) דביר, עידו ארז - ynet)

משה קלון ממן, אחד מפצועי הפיגוע שאירע ביום שישי בצומת חוסאן, שיחזר ביום שישי ממיטתו בבית החולים הדסה עין כרם את שאירע: "הייתי בדרכי חזרה מהעבודה, עצרתי טרמפ ליד אוטו כשהגיע ערבי מצד ימין וזרק לי חומר בעיניים. הוא רץ אחריי תוך שהוא צועק 'אללה אכבר', אבל ברחתי. ברגעים כאלה אתה לא חושב".

באירוע נפצעו שבעה בני אדם בהן אם שהייתה ברכב עם בנותיה ואחיניתה. המחבל שביצע את פיגוע החומצה הוא ג'אמל שכארנה בן 45 מנחאלין ליד בית לחם. אזרח חמוש שעבר באזור ירה בשכארנה והצליח לנטרל אותו.

"ברוך השם הוא לא הצליח לפגוע בי יותר" אמר ממן ביום שישי. "הרופאים אמרו שלא נשרפה הקרנית ושאוכל לראות. פחדתי שלא אראה עוד. בשלב מסוים ברחתי ממנו ואז חשבתי שנשארה המשפחה באוטו והתחלתי לרוץ בחזרה, אז שמעתי את היריות אבל לא ראיתי את זה בעצמי".

האישה תושבת ביתר עילית שנסעה עם בנותיה ואחייניתה ונפגעה גם כן מהחומצה, שוחררה ביום שישי מבית החולים שערי צדק ואמרה כי הבנות עברו טראומה, אך הכל בסדר. אחיה סיפר כי נפגעה כשעצרה לטרמפיסט בצומת חוסאן.

"החלון היה פתוח אז הוא הכניס את הבקבוק לתוך האוטו ושפך על כל מי שהיה באותו. הבנות סובלות מכוויות בכל הגוף. הבנות עברו טראומה והיו תחת פחד גדול, אבל לשמחתנו הצומת הומה מאוד בערב שבת והרבה יהודים שהיו באזור הגיעו ועזרו להם" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר