ליברמן: לא פוסל ממשלה עם הרצוג

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף במהלך השבת את רה"מ נתניהו על ניהול מבצע צוק איתן ואמר כי הוא לא פוסל ממשלה עם יצחק הרצוג. הליכוד: ליברמן מעביר קולות לשמאל (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: מאיר אלפסי)

בחירות 2015: ימים ספורים לאחר ההחלטה לפזר את הכנסת וללכת לבחירות, החלו הקרבות במפלגות הימין הליכוד ו'ישראל ביתנו'.

במהלך השבת תקף שר החוץ אביגדור ליברמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו על תפקודו במהלך מבצע 'צוק איתן' ואמר: "בפוליטיקה כמו בכדורגל חשוב לשמור על היוזמה, לא להגרר. בצוק איתן אמרתי: אסור להגרר. אבל נגררנו, לא יזמנו. אם נכפה עלינו ואין לנו ברירה, אמרתי: תלכו עד הסוף, אל תהיו לפלפים".

מיד עם צאת השבת הגיעה תגובתו של ראש הממשלה דרך מפלגת 'הליכוד': "ראש הממשלה ניהל את מבצע צוק איתן בתקיפות ובאחריות, יחד עם שר הביטחון והרמטכ"ל, ולא נגרר להצעות שונות ומשונות", רמז עבה להצעות שהעלו ליברמן וחברי קבינט אחרים בימי המערכה. "המבצע נוהל מתוך ראייה כוללת של שמירה על ביטחון המדינה ועל חיי האזרחים וחיילי צה"ל".

ציטוט נוסף של ליברמן שהקפיץ את נתניהו היה: "אני לא פוסל לא את בוז'י ולא את ביבי. אני לא באידיליה עם ביבי. היו ויכוחים וכנראה עוד יהיו ויכוחים. אבל הגישה לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים לא נכונה. צריכים להיות ענייניים"

בליכוד הגיבו לדבריו ואמרו: "זו הוכחה לכך שהצבעה לליברמן עלולה לנייד קולות מן הימין אל השמאל ולהביא להקמתה של ממשלת שמאל. ברור שכל מי שרוצה ממשלה חזקה ורחבה בראשות נתניהו, המבוססת על גוש הימין והימין-מרכז, צריך להצביע הפעם לליכוד בראשות נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר