עוד מחדל: סרטון מסווג נוסף דלף לידי מחבלי חמאס

פעילי חמאס מפיצים ברשתות החברתיות סרטון נוסף ובו חומר מסווג ממבצע "צוק איתן". הפעם נראית התקרית בה נהרגו רס"ר במיל' אמוץ גרינברג וסמל אדר ברסנו הי"ד (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(מתוך יוטיוב)

פעילי הזרוע הצבאית של ארגון חמאס, גדודי עזאדין אל קסאם, מפיצים הלילה (מוצאי שבת) ברשתות החברתיות סרטון נוסף ובו חומר מסווג של צה"ל. לטענת פעילי חמאס, החומר נלקח ממחשבי חיל האיסוף הקרבי של צה"ל.

בין היתר, נראית בסרטון התקרית במהלכה חודרים מחבלים של חמאס לישראל ומבצעים מתקפה כנגד סיור ג'יפים של צה"ל. במתקפה נהרגו רס"ר במיל' אמוץ גרינברג וסמל אדר ברסנו הי"ד.

פעילי חמאס טוענים כי לוחמי הארגון שהו במשך כשש שעות בשטח ישראל עד שביצעו את התקיפה כנגד שיירת הגק'יפים הצבאיים. לפי חמאס, המחבלים שבו לרצועה מבלי שזוהו על ידי ישראל, ואף הצליחו לגנוב נשקים.

ביום חמישי האחרון פורסם כי מצגת חשאית של צה"ל על אירוע חדירת המחבלים מהים באזור זיקים בזמן מבצע "צוק איתן" דלפה לרשת. במצגת ניתן לראות את התקדמות המחבלים מהים, לרבות קטעים שעדיין לא פורסמו בציבור. בין היתר, ניתן לראות את אחד המחבלים זורק חגורת נפץ על טנק של צה"ל שהוקפץ למקום.

חגורת הנפץ מפספת את הטנק, אך לאחר מכן ניתן לראות את המחבל מגיע עד לטנק עצמו, מניח את חגורת הנפץ, בורח מהמקום והחגורה מתפוצצת על הטנק עצמו. לאחר מכן נראים רגעי חיסול המחבלים במאמץ משולב מהאוויר, מהים ומהיבשה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה בשבוע שעבר: "מדובר בתחקיר פנימי בצה"ל שהדלפתו מהווה אירוע חמור שיתוחקר ויטופל בהתאם, ולא באמצעות כלי התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר