אבל בפנמה: הגאון רבי אברהם חיים שרים זצ"ל

אבל כבד בעולם היהודי עקב פטירת נאמנם של גדולי ישראל, רבה של פנמה, הגאון רבי אברהם חיים שרים זצ"ל, שהיה מאושפז בתקופה האחרונה כשמצבו הוגדר קשה (עולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הגאון רבי אברהם חיים שרים זצ"ל עם מרן הגרמ"י לפקוביץ זצ"ל (צילום: באדיבות המצלם)

אבל כבד בעולם היהודי בארץ ובפנמה עקב פטירתו של נאמנם של גדולי ישראל, רבה של פנמה, הגאון רבי אברהם חיים שרים זצ"ל, שהיה מאושפז בתקופה האחרונה בבית החולים כשמצבו הוגדר קשה.

הרב שרים נודע כמי שתרם רבות למען עולם התורה ועסק יום וליל לטובת עולם התורה בפנמה ובישראל. גם כשהיה נתון במצב קשה לא הרפה מעיסוק בעולם הישיבות.

הרב זצ"ל כיהן כרבה של קהילת 'שבת אחים' בפנמה.

המנוח זצ"ל הותיר אחריו את רעייתו, בניו, בנותיו וחתניו המבכים את פטירתו כאמור לאחר שבועות אחדים בהם היה שרוי במצב קשה כשכל העת הרופאים נלחמו על חייו.

במהלך תקופת חוליו פורסם ב"כיכר השבת" מכתבם של גדולי הרבנים שבו נכתב: "היות ושמענו שהרה"ג חכם אברהם חיים שרים יצ"ו בן רחל ע"ה, הרב הראשי של קהילת פנמה סיטי, חולה מאוד ומצבו קשה, אנו מבקשים בשם הקהילה הק' להתפלל עבורו ולעורר רחמי שמים לרפואתו, כי הוא האב הרוחני של הקהילה הק' ומעלה אותם מחיל אל חיל והרבה תורה בקהילה בכל השטחים".

גורם בבתי גדולי ישראל הגדיר אותו כ"מוסר נפשו למען עולם התורה והחזקתה כאשר רבים מהיכלי התורה והישיבות הקדושות חבים לו הכרת הטוב עצומה".

"כיכר השבת" יעדכן על מועד הלווייתו בהמשך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר