בלעדי

הגר"ב שמואלי: "איני תומך באף מפלגה; רוצה אחדות"

בימים הקרובים יוכרע האם תנועת ש"ס תתפלג כאשר היו"ר לשעבר, ח"כ אלי ישי, יפרוש וירוץ במפלגה חדשה • הבוקר, אחד הרבנים שהיה נראה כמי שמזוהה עם המפלגה החדשה של אלי ישי, המקובל הגר"ב שמואלי, מבהיר בפני תלמידיו: "אני לא רוצה שיהיה שום פירוד, קורא לאחדות, אני לא קשור לשום מפלגה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
המקובל רבי בניהו שמואלי, אמש (צילום: מאיר אלפסי)

לקראת פילוג בש"ס: הימים הקרובים הם ימים קריטיים בתנועת ש"ס, היו"ר הקודם חבר-הכנסת אלי ישי צפוי לפרוש מהמפלגה ולהקים לכאורה מפלגה חדשה עמה יתמודד בבחירות הקרובות.

אלי ישי החל לגייס רבנים שיתמכו במפלגה חדשה בראשותו, כאשר הדמות התורנית שצפויה לעמוד בראשותה יהיה הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת "כסא רחמים".

שמו של המקובל הגאון רבי בניהו שמואלי, ראש ישיבת 'נהר שלום', עלה בימים האחרונים לכותרות כמי שצפוי לכאורה לתמוך באלי ישי, במיוחד לאחר שצירף את חתימתו למכתב הרב מזוז שקרא לשמור על מעמדו של אלי ישי בתנועת ש"ס.

אלא של"כיכר השבת" נודע כי הבוקר (ראשון) נשאל הגר"ב שמואלי במהלך שיעור בבית מדרשו בירושלים האם הוא אכן תומך במפלגה החדשה, ובתגובה, התנער הרב ואמר כי אינו תומך באף מפלגה.

"אני לא קשור לשום מפלגה", הבהיר הרב בפני תלמידיו, "דעתי היא שיהיה שלום, כתבתי במכתב 'האמת והשלום אהבו', אני רוצה שלום, אני לא קשור לשום מפלגה".

המקובל רבי בניהו שמואלי (צילום: מאיר אלפסי)

הגר"ב שמואלי הוסיף והסביר: "אני תלמיד של מורינו ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון רבי יהודה צדקה, הוא לא היה קשור למפלגות - וכך אני. כשהגיע מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל וביקש ממני שאני אדבר פה ואדבר פה - מה שאמר לי עשיתי. עכשיו, אני כמו רבי יהודה צדקה, הוא מורי ורבי, והוא לא היה היה מתערב בבחירות, גם אני לא מתערב בבחירות".

"אני לא רוצה שיהיה שום פירוד, לא לעשות מחלוקת בעם ישראל, אני קורא לכולם לעשות אחדות. מי שרוצה לעשות פירוד - אני לא שם, אין ידי בזה, לא במפלגה כזו ולא במפלגה כזו", הוסיף הגר"ב שמואלי לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר