צפו בוידאו

החמאס ממשיך בתעמולה: מוחמד דף, שבויים ומזל"ט

ארגון הטרור החמאס חוגג 27 שנים להיווסדו במצעדי ראווה ובסרטון תעמולה חדש שיוצא על-ידי הזרוע הצבאית של הארגון עם קולו של המחבל מוחמד דף ו"דמות" סתרים שמוצגת כדמותו של דף • בסרטון: ה"הצלחות" של החמאס במאבק בישראל • וברצועה: מצעד עם "שבויים" ישראלים, טילים ומזל"ט (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: החמאס. דף הפייסבוק شبكة فلسطين للحوا, palinfo.com)

ארגון הטרור החמאס חוגג היום (ראשון) 27 שנים להיווסדו במצעדי ראווה מתגרים ובסרטון תעמולה חדש שיוצא על-ידי הזרוע הצבאית של הארגון עם קולו של המחבל מוחמד דף.

הסרטון נפתח בחדירה של מחבלי החמאס למוצב נחל עוז, שם נהרגו חמישה חיילי צה"ל זאת לצד שלל "הצלחות" של הארגון במשך שנות המאבק בישראל.

בין היתר מוצגות בסרטון תמונות של גלעד שליט בשבי, טילים ארוכי טווח ויחידת הצוללנים של הארגון.

בהמשך הסרטון נראית צללית של אדם, המוצגת כדמותו של מוחמד דף, וקולו נשמע מאיים: "הגיעה העת לטהר את מסגד אל אקצא". מקור הקול הוא כנראה בהקלטה ישנה שפורסמה כבר בנובמבר 2012 במהלך מבצע "עמוד ענן".

מלבד סרטון התעמולה, ערך ארגון החמאס מצעד ראווה ברחובות עזה, שם הציג את יכולותיו, בהם הטיל שנורה לחיפה במהלך במצע "צוק איתן", הופעה של אנשי הקומנדו הימי שביצעו ניסיון פיגוע במהלך המבצע, וכן אנשי חמאס מחופשים לחיילים שבויים.

בנוסף, כיכב במצעד הראווה, המזל"ט 'אבאביל', בו נעשה שימוש כושל במבצע האחרון ברצועה.

דובר הזרוע הצבאית של החמאס, אבו עוביידה, אמר במצעד כי "חמאס הצליחה לעצור את שאיפות המפעל הציוני ובזכותה הוא עומד היום על סף קריסה והיעלמות. נשקנו לא יונח עד שניכנס באמצעותו אל מסגד אל-אקצה. חמאס וגדודיה ידעו איך לכתוב את ההיסטוריה. השנים הרבות הניבו את צבא אל-קסאם שאתם רואים והעולם רואה, ביחידותיו הלוחמות שמשתתפות היום במפגן המרהיב הזה. גדודי אל-קסאם הניפו את סיסמת ההיערכות והג'יהאד. במפגן הצבאי משתתפות כל היחידות הצבאיות".

אבו עוביידה פנה לישראל ואמר: "נכון, עצרתם 45 אסירים מבין אלה ששוחררו בעסקת שליט, שפטתם אותם בבתי המשפט שלכם וגזרתם עליהם מאסרי עולם ומאסרים ממושכים. שפטו כאוות נפשכם וגזרו שנות מאסר ומאסרי עולם, שהרי אתם לא תקבעו בפעם הראשונה בהיסטוריה את יציאתם. הגיבורים האלה ישתחררו ואחיהם ישתחררו בזמן לא אשר אתם חושבים ומתכננים, והזמן הזה קרוב".

בשבוע שעבר ביצע החמאס שורת ניסויים ושיגר כמה רקטות, הדי הפיצוצים נשמעו ברחבי רצועת עזה. ההערכה היא כי מאז מבצע "צוק איתן" נורו עשרות רקטות לים כחלק מהניסויים שעורך החמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר