האם ווטסאפ בדרך למחשב שלכם?

קטעי קוד שמצאו מתכנתים הולנדים בגרסאות קודמות של אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית ווטסאפ רומזים על כך שבווטסאפ עובדים על ממשק שיתאים לדפדפן אליו תתחברו באמצעות שם משתמש וססמה. אז מתי תוכלו לגלוש בווטסאפ מהמחשב בלי קומבינות? (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הלחץ עובד? אחרי ביקורות חוזרות ונשנות כנגד אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית בעולם WaatsApp, ולאחר נטישות המוניות של משתמשים לכיוון המתחרה "טלגרם", נראה כעת כי בווטאטסאפ הבינו את דרישות הקהל, ונפנו להתאים את האפליקציה גם לשימוש בממשק אינטרנט, מה שיאפשר לכם ככלה נראה בקרוב להתחבר לשירות ווטסאפ גם מהמחשב הביתי.

השינוי המסתמן נחשף בבלוג הולנדי AndroidWorld. שם חשפו כי מתכנתים הולנדיים גילו קטעי קוד באפליקציית ווטסאפ לאנדרואיד בגרסה 2.11.432 ומטה, שמאפשרים גישה והתנתקות מהשירות בממשק הכולל קודים וססמאות ייחודיים. מה שלא מותיר הרבה מקום מקום לספקות, ומזמן על כוונת ווטסאפ לאפשר לכם גלישה גם מהמחשב.

על פי האתר, השירות אמור לעבוד בדיוק כמו המתחרה שלו, טלגרם. וכאשר תרצו להתחבר לשירות מהמחשב או מהדפדפן בסלולר, תקבלו קוד ייחודי מהאפליקציה, ועל ידי הזנת הקוד הייחודי שיונפק עבור כל שימוש, תחוברו לחשבון הווטאפ שלכם, כשכל הנראה השירות יחבר את הטלפון למחשב (זאת מכיוון שהמידע העובר באפליקציה אינו נשמר לטווח ארוך על שרתי החברה, על פי הצהרת ווטסאפ).

תוכלו להתחבר לחשבון הווטסאפ שלכם גם על ידי סריקת קוד QR אשר יודפס על ידי האפליקציה. כאשר ככל הנראה הקוד שיוצג על מסך המחשב שלכם יאלץ להיסרק על ידי הטלפון החכם שלכם, שיאשר את הגישה על ידי פענוח הקוד. עדויות לכך נמצאות בפיתוח אמצעי קריאה מתקדמים לקוד QR שהתחילה החברה לפתח לאחרונה.

עד עתה משתמשי ווטסאפ יכלו להתחבר לשירות אך ורק מהאפליקציה, כאשר ווטסאפ אינו עושה שימוש כלל בשמות משתמשים וססמאות, אלא ההתחברות מבוצעת על ידי חיבור המכשיר ישירות לשרתי החברה, ואימות חיבור על ידי שליחת קוד מיוחד בהודעת טקסט.

העובדה כי לא ניתן היה לעבוד עם השירות דרך המחשב הפריעה ללא מעט משתמשים, שכבר התרגלו לעשות שימוש בשירות כרשת חברתית לכל דבר. כאמור, המתחרה הגדולה, טלגרם, אשר מציעה ממשק דומה להפליא לווטסאפ, אפשרה למשתמשים לעשות שימוש גם מהמחשב, על ידי שליחת קוד לאפליקציה בכל התחברות. מה שגרם ליתרון לטלגרם, ויתכן שהלחיץ את חברת האם, פייסבוק.

למרות הסימנים על כך שבווטסאפ מתכוונים ליישר קו עם טלגרם ולאפשר ממשק ווב, העובדות עצמן עדיין לוטות בערפל, וטרם ברור לגמרי אם ומתי יציעו בווטסאפ את ממשק הדפדפן למשתמשים. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם בהתפתחויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר