"נאמנים למרן"

ח"כי ש"ס מחזקים את דרעי וקוראים לישי: "לא לפילוג"

חברי הכנסת של סיעת ש"ס התכנסו בצהריים בתל אביב ויצאו בקריאה משותפת בה הם מבהירים כי הם נאמנים למועצת חכמי התורה ומחזקים את ידי היו"ר אריה דרעי - "אשר מונה מפי קודשו של מרן זצ"ל וחברי מועצת החכמים". חברי הכנסת קוראים לאלי ישי: "לחזור בו מכוונתו לפלג את התנועה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
חלק מהח"כים שהשתתפו במפגש (צילום: באדיבות המצלם)

ש"ס על סף פילוג: בצל הדיווחים בכלי התקשורת על פילוג אפשרי בתנועת ש"ס, עם פרישתו של חבר-הכנסת אלי ישי, לשעבר יו"ר המפלגה, רבו הדיווחים כי יחד עם ישי יפרשו חלק מחברי הכנסת המכהנים, אך היום נסתם הגולל על האפשרות הזו.

חברי הכנסת של הסיעה התכנסו בצהריים (ראשון) בתל אביב, ללא אריה דרעי ואלי ישי, והכריזו כי בכוונתם להישאר בתנועת ש"ס תחת הנהגת היו"ר אריה דרעי.

במכתב מיוחד שהוציאו חברי הכנסת של הסיעה, לאחר הכינוס, הם כתבו: "אנו הח"מ חברי הכנסת של סיעת ש"ס נתכנסנו פה בתל אביב, הנאמנים לדרכו של מרן והנשמעים להוראות מועצת החכמים בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום מודיעים בזאת כי למרות שהדבר מובן מאליו גם המובן מאליו מוטב שייאמר אנו מחזקים את ידי יו"ר התנועה אשר מונה מפי קודשו של מרן זצ"ל וחברי מועצת החכמים".

בסיום המכתב קראו חברי הכנסת ליו"ר הקודם אלי ישי: "אנו קוראים לחברנו אלי ישי לחזור בו מכוונתו לפלג את התנועה ולהישמע להוראות מועצת חכמי התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר