מפתיע: עו"ד דב הלברטל שובר ימינה

הבחירות הן בין הגוש הציוני-ליברלי, שלא לומר המתבולל, לגוש הלאומי-יהודי. התגובה החרדית הראויה לבגידה של בוז'י, שהפקיד את גורל העם בידיה של לבני. היידה ביבי (דעות, חרדים)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
כותב השורות (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

התגובה הראויה היחידה של היהדות החרדית, לבגידה של בוז'י, שהפקיד את גורלו של העם היהודי בידיה הליברליות של ליבני, היא – היידה ביבי.

האחריות המוסרית והפוליטית שלנו, היא להודיע באופן ברור על תמיכה בליכוד ובביבי להרכבת הממשלה. הוא ממילא היחיד בעל כריזמה מנהיגותית בפוליטיקה הישראלית. הבחירות הפעם הם בין הגוש הציוני הליברלי, אם לא לומר המתבולל, ובין הגוש הלאומי היהודי.

ליבני השתלטה על מפלגת העבודה. שלא תיפול טעות – גם בשנתיים הראשונות היא המנהיגה. בוז'י המריונטה. היא כבר הוכיחה מה אפשר לעשות לבוז'י עם אפס מנדטים. והיא כבר תיתן את הטון, זה הבא להרוס את כל ערכי היהדות. ומי שזו יהדותו, יביא עלינו רק צרות גם בתחום המדיני.

ליבני מעוררת את הכוחות הליברלים הנמצאים זה מכבר במפלגת העבודה, בבחינת חוזר ונעור. מיכאלי ושפיר, עוד שתי נשים שם, החדורות ליברליות לוחמנית. האחת כבר הציעה לבטל את דין הממזרות, והשנייה חיה עם ערבי.

אל המיזוג הזה, תתחבר מרץ ובראשה גלאון, שונאת היהדות. היא וליבני, קמות בבוקר, מביטות בראי ואומרות: ראי, ראי, כמה רע לי שנולדתי יהודייה. אפשר בהחלט לצרף אליהן את גרמן. שיא הפלורליזם והשוויון. גם היא תהיה שם.
ומי עוד יהיה שם? אולי לפיד. אולי ליברמן, האופורטוניסט. רק אתמול היה הסמן הימני של הליכוד, ולפתע תומך בגוש הציוני הליברלי. כי גם הוא הרי מחויב ליהדות אחרת. ואסור לשכוח, כולם החליטו שהפעם בלי אגו.

הנה הגוש הפוליטי הבא: ליבני, גלאון, לפיד וליברמן - היהדות המתבוללת במיטבה. מה הם באמת רוצים? לחתן שני זכרים. להשתתף בחתונה של יהודייה שהמירה דתה ומתחנת עם ערבי. לגייר גויים. להאדיר רפורמים. זה הגוש הציוני הליברלי החדש. הם יממשו את חזונו של הרצל, שהבטיח להכניס את כל היהודים לכנסייה ביום אחד.

ומה צריכה להיות התשובה של החרדים, לליבני הליברלית הדוגלת בשוויון, בדמוקרטיה, בהומניזם ופמיניזם, היא שתגייר גוים, תעמיד רבנים רפורמים ותתמוך בנשות הכותל? – היידה ביבי.

ביבי לא נהג כראוי בחרדים. הוא נגרר. אך העיקר - ערכיו היהודים של הליכוד וביבי, שורשיים וכנים, לעומת השמאל המתבולל. הבחירות הקרובות הם על הקיום היהודי במדינת ישראל. והיא הנקודה הקריטית: האם תהיה זו מדינה ככל הגויים, או מדינת היהודים.

ואנחנו הרי יודעים: אין שוויון - כי העם היהודי הוא העם הנבחר. אין שוויון - כי הבית היהודי מורכב מאיש ואשה. אין שוויון - כי הרפורמים הוציאו את עצמם מכלל ישראל. אין שוויון - כי נשות הכותל מקומן באמריקה. אין שוויון – כי ליהודי אסור להתחתן עם גויה. ואין שוויון, כי זו מדינת היהודים.

לכן, שוב, מהי התשובה הראויה לאבירי השוויון, הדמוקרטיה, ההתבוללות וההומניזם, אלו שישמטו את יסוד קיימו של העם היהודי ויחדירו את רוחות הגויים, והם הבאים מתוכנו בראשותה של ליבני, המועמדת לראשות הממשלה? – היידה ביבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר