בר שלום הודיעה: אעמוד בראש מועצת הנשים עם אשתו של דרעי

עדינה בר שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הודיעה כי היא נשארת בש"ס וכי תעמוד בראש מועצת הנשים של התנועה לצד אשתו של היו"ר אריה דרעי. "נעסוק בקידומן של נשים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ועדינה בר שלום, הערב (צילום: ישי כהן, כיכר השבת. וידאו: אלי מנדלבאום - ynet)

הרבנית עדינה בר שלום, מייסדת המכללה החרדית ובתו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף, קיימה הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, ובה הצהירה כי החליטה שלא לרוץ בבחירות הקרובות במפלגה כלשהי, אלא להישאר במסגרת ש"ס ולפעול מחוץ לכנסת.

"זה לא סוד שבחודשים האחרונים פנו אלי מספר מפלגות והציעו לי לכהן כחברת כנסת" אמרה בר שלום, "שקלתי את העניין בכובד ראש. בחרתי להישאר בבית הפוליטי שאבי זצוק"ל הקים, ולהשפיע מבפנים".

"לאחר שיחות ארוכות עם אריה דרעי - ממשיך דרכו של אבי - החלטנו להקים את מועצת הנשים, מועצה שהרבנית יפה דרעי (אשת אריה דרעי. י.כ) ואני נעמוד בראשה".

"המועצה תעסוק בקדום הנשים" אמרה בר שלום והוסיפה כי "יכולתי לבחור בדרך הקלה, להיות ח"כית, השליחות הציבורית מכתיבה לי דרך אחרת, זה הבית שלי. יפה ואני נעמוד בקשר שוטף למען הנשים בחברה החרדית והישראלית".

"אני מצפה שכל מי שמפעל החיים של אבא זצוק"ל חשוב לו יתעלה מעל כל שיקולים אישיים" אמרה. "המסר שלנו אחדות של עם ישראל". יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר בתגובה: "אני מודה לרבנית עדינה בר שלום, ביתו הגדולה והקרובה מאוד למרן זצ"ל על הצעד".

"מרן בחודשים האחרונים לחייו אמר בקולו שהוא מחזיר את הפיקדון לאריה דרעי ושהוא ממנה אותי ליו"ר התנועה" הוסיף דרעי בהמשך דבריו. "ש"ס, חברי הכנסת, הרבנים - כולם מאוחדים במטרה".

"הצעתי לידידי אלי ישי להיות מספר 2 ותפקיד של שר, לצערי אני ציפיתי שהוא יצטרף אלינו, זה לא קרה. אני מנוע לדבר על זה - זה בטיפול מועצת חכמי התורה. אני מקווה שהוא ישמע את הדברים, שיחשוב מה מרן היה רוצה".

דרעי סיפר גם שהתנצל על הדברים שאמר בעבר נגד עדינה בר שלום ואמר כי טעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר