הילדה בת ה-7 תיארה את התקיפה שעברה בציורים

הילדה החרדית בת ה-7 שהותקפה על ידי נהג מונית חילוני תיארה לפרטי פרטים את שעברה בחמישה ציורים שעתידים להיות חלק מכתב האישום שיוגש כבר בקרוב כנגד הנהג (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמת אים קשר לכתבה (צילום: שאטרסטוק)

ציורי הזוועה: בחמישה ציורים המפרטים לפרטי פרטים את האירוע החמור, תיארה הילדה החרדית בת ה-7 מאשדוד שהותקפה על ידי נהג מונית חילונית את התקיפה שעברה. בפרקליטות מתכוונים להשתמש באיורים של הילדה בכתב האישום הצפוי להיות מוגש כנגד הנהג שעד כה מכחיש את המיוחס לו.לא הוגשו ראיות DNA לבית המשפט, וזאת בשל התנגדות משפחת הילדה.

היום (ראשון) האריך בית משפט השלום באשקלון בשלושה ימים נוספים את מעצרו של הנהג. על פי החשד, הוא חטף את הילדה מפתח בית ספרה באשדוד לאחר שפיתה אותה בממתקים, ותקף אותה בצורה חמורה בחורשה אליה נסע עמה. במשטרה טוענים כי הציורים מעלים בצורה ברורה כי הנהג אכן תקף אתה.

להערכת נציגי המשטרה ועורכי דין מפרקליטות מחוז דרום, עד לדיון הבא בנושא יוגש כתב אישון כנגד נהג המונית החילוני. עורך הדין אריאל עטרי המייצג את החשוד אמר לאחר הארכת מעצרו כי "הדיון לימד שהקטינה שינתה את גרסתה ושאין שום ראיות DNA שתומכות בגרסתה ומאידך, עדויות עדים נוספים מבססות את גרסת החפות של החשוד".

מנהלת בית הספר שבו לומדת הילדה סיפרה בשבוע שעבר כי "החשוד הגיע במונית ונעמד מול התחנה, הוא קרא לילדה ואמר לה שאביה ביקש ממנו להביא אותה הביתה במונית. היא היססה מעט אבל הוא שכנע אותה ושיחד אותה בממתקים. הם התחילו לנסוע והיא הבינה שהוא לא נוסע לביתה. היא ביקשה ממנו לקחת אותה בחזרה הביתה אבל הוא אמר לה שהוא לוקח אותה לראות את היער ושאין בו דובים מפחידים".

"היא התחילה לצרוח. הוא ברח מהמקום והשאיר אותה ביער", סיפרה המנהלת, "היא לא אכלה מהבוקר, הייתה רעבה מאוד. לא היה לה כוח. היא רצה לכביש הראשי ואז הבחינה בה האחות ואספה אותה. הילדה כל כך חכמה. היא זכרה את מספר הטלפון של אביה והאחות צלצלה אליו. היא לא נפגעה, אבל עברה טראומה קשה מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר