הערכה: הרב אליעזר סורוצקין ישובץ במקום הרביעי של 'דגל התורה'

במהלך פגישת ח"כי 'דגל התורה' עם מרן הגראי"ל שטיינמן, הוסכם כי מינוי הרב אליעזר סורוצקין למקום הרביעי ראוי אך טרם נפלה ההחלטה. ומה השיב לראשי לב לאחים? (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: דוד כהן - כיכר השבת)

לקראת הכרעה בתנועת "דגל התורה": סוגיית המקום הרביעי בתנועה הליטאית (הנציג השמיני במפלגת 'יהדות התורה') שהפך לפי חלק מהסקרים לריאלי, גרם לקרבות פנימיים מאחורי הקלעים בתוככי 'דגל התורה' בין אלו שראו עצמם מועמדים ראויים לתפקיד.

בסוף השבוע שעבר נכנסו חברי הכנסת של תנועת 'דגל התורה' - משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר אל מעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן להתייעצות דחופה בנידון כאשר מבין כל השמות שהועלו על שולחן הדיונים בלט שמו של הרב אליעזר סורוצקין.

הנוכחים הביעו את דעתם כי מדובר במנוי ראוי ומוערך ומרן ראש הישיבה אף הסכים באופן עקרוני וסמך את ידיו על הדברים.

אמש (ראשון) אף הגיעו חברי ארגון "לב לאחים" להתייעצות בנושא במעונו של מרן ראש הישיבה כאשר ראש הישיבה מבטל את חששם כי המינוי יזיק חלילה לארגון התשובה הענק אולם הבהיר כי ההכרעה הסופית עדיין לא התקבלה.

כזכור, מיד לאחר פיזור הכנסת חשף "כיכר השבת" את השמות המובילים בתנועת "דגל התורה" לאיוש המקום הרביעי כאשר בין היתר הוזכרו שמותיהם של הרב אליעזר סורוצקין מנכ"ל ארגון 'לב לאחים', הרב אברהם רובינשטיין מזכיר מועצת גדולי התורה, מנחם שפירא סגן ראש עיריית בני-ברק ויצחק רייך ראש מועצת רכסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר