ישראל מאיר הירש: צה"ל אחראי למות השר הפלסטיני

איש נטורי קרתא ישראל מאיר הירש, מספר ל"כיכר השבת" על ניחום האבלים שערכו בבית משפחת השר הפלסטיני שנהרג בהפגנה וטוען בתוקף כי צה"ל הוא זה שאחראי למותו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אל סוכת האבלים של משפחת אבו עין, שאביהם שכיהן כשר ברשות הפלסטינית נהרג במהלך הפגנה, בעקבות התקפת לב, הגיעו אנשי נטורי קרתא ובפיהם תמיכה ברורה בגרסת המשפחה ולפיה צה"ל אחראי למותו.

איש נטורי קרתא ישראל מאיר הירש, אומר ל"כיכר השבת": "ביקרנו שם בכדי לנחם אבלים. באנו לומר שאנחנו נגד שפיכות דמים. אנחנו לא באים לתמוך בשפיכות דמים".

"יש לך ספק שצה"ל אחראי למותו?", תוהה הירש ופוסק, "התפרסם שהציונים הרגו אותו ואין שאלה בכלל בזה. הוא קיבל התקף לב מההתקפה הציונית עליו. זה לא שהוא קיבל התקף לב באמצע השינה אלא הוא קיבל התקף לב באמצע הפגנה".

"אנחנו ניחמנו אותם ולא דיברנו על הסיפור עצמו שקרה אלא אמרנו להם שאנחנו נגד שפיכות דמים ורצים לחיות בשלום עם כולם", הוסיף הירש.

זיאד אבו עין, ששימש כאחראי על המאבק בהתנחלויות ברשות הפלסטינית, נפגע בעת שהפגין בכפר תורמוס עיא נגד המאחז הבלתי חוקי עדי עד. אבו עין מת מפצעיו בבית החולים ברמאללה, לאחר שהוכה על ידי חיילי צה"ל ונפגע מרימון עשן שהושלך לעברו.

למרות זאת, נתיחת גופתו קבעה כי מותו נגרם כתוצאה מסתימת עורק דם ראשי ללב, כאשר אבו עין היה מעשן באופן קבוע והלחץ בהפגנה ייתכן וגרם למותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר