הקרב הופך לאלים

כוחות יס"מ חילצו את אלי ישי ממתקפה של חסידי דרעי

דקות לאחר שח"כ אלי ישי הודיע על פרישה מש"ס והקמת מפלגה חדשה, פרצו תומכים של יו"ר ש"ס אריה דרעי לבית המלון בו שהה ישי והחלו לתקוף את אנשיו, גם עיתונאים הותקפו. מאבטחים ששהו במקום הבריחו את ישי דרך חדר צדדי והשליטו סדר במקום (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: שלומי כהן)

מהומה במסיבת העיתונאים של אלי ישי במלון רמדה בירושלים: עשרות פעילים המזוהים עם אריה דרעי פרצו למלון רמדה בירושלים בשעה שנערכה בה מסיבת עיתונאים בה הודיע אלי ישי על פרישה מש"ס לטובת הקמת מפלגה חדשה, והחלו לקרוא קריאות גנאי לעברו. בהמשך, הם אף ניסו לתקוף פיזית את יו"ר ש"ס לשעבר ואנשיו. כוחות אבטחה של הכנסת ששהו במקום הבריחו את ישי לחדר צדדי וכוח משטרה השליט סדר במקום.

במסגרת המהומה במקום, חסידיו של דרעי תקפו גם עיתונאים שמתחו לאחרונה ביקורת על פעילותו וקראו להם "בוגד". הפעילים טיפסו על במת הנואמים של ישי, וניסו להסיר ממנה את תמונתו של מרן הרב עובדיה יוסף. פעיליו של אלי ישי הצליחו להרחיקם מהבמה.

אחד מאנשיו של ישי נפצע באורח קל כתוצאה מהמהומות במקום, ואבטחה כבדה של הכנסת, כוחות יס"מ ומשטרה הוזעקו למקום ומנעו את כניסת פעילי דרעי למתחם. כשעה לאחר האירוע הוציא יו"ר ש"ס אריה דרעי הודעת גינוי לתקרית האלימה: "אני מגנה בתוקף את אירוע האלימות, להתנהגות זו אין קשר לתנועת ש"ס והיא לא מייצגת את דרכה. על כולנו לשמור על דרכו של מרן ולפעול אך ורק בדרכי נועם".

דקות קודם המהומה, הכריז ישי במסיבת העיתונאים על מפלגתו החדשה: "אני מקים מפלגה חדשה בידיים נקיות, ביושרה ובאמונה. קיבלתי את ברכתו של הרב מזוז. אנחנו רוצים לשבור את המחיצות בין חרדים לחילונים ואשכנזים למזרחיים. לכן העם איתנו" אמר.

"העם רוצה צדק חברתי ודאגה לעני, לשכבות החלשות ולפריפריה. לכן העם איתנו. אני מכיר את המצוקה מהבית, לא ממספרים וסטטיסטיקות. תמיד פעלתי רבות למען השכבות החלשות, וכך אמשיך ביתר עוז. העם איתנו כי הוא רוצה תורה, מסורת, יהדות, ערכים, דרך ארץ ואהבת ישראל. העם איתנו כי הוא רוצה שלום אמת עם שכננו. בשם ה' נעשה ונצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר