הגר"ח קנייבסקי בירך את הרב סורוצקין: "יש לו סיעתא דשמיא"

הנציג הרביעי של "דגל התורה", הרב אליעזר סורוצקין, הגיע להתברך מפי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וזכה לתשבחות: "כמה שילחמו בו - זה סימן טוב בעבורו" אמר הגר"ח (חרדים)

(קרדיט: באדיבות המצלם)

לאחר ביקור במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שהכריע הערב (שני) כי הרב אליעזר סורוצקין, מנכ''ל ארגון "לב לאחים" יהיה נציג דגל התורה ומועמדה במקום הרביעי (השמיני במפלגה) ברשימה לכנסת ה-20, הגיעו חברי הכנסת של תנועת דגל התורה משה גפני אורי מקלב ויעקב אשר יחד עם הרב סורוצקין למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי.

הגר"ח קנייבסקי קיבל את הנציגים בחום ובירך על הצבתו של הרב סורוצקין במקום הרביעי ברשימה. מרן הוסיף כי לרב סורוצקין יש סיעתא דשמיא והבהיר כי "כמה שילחמו בו - זה סימן טוב בעבורו".

בני הבית מזכירים את הקשר העמוק השורר במשך שנים רבות בין הרב סורוצקין למרן שר התורה, ומציינים את העובדה שהוא מגיע באורח תדיר להתייעץ על ענייני החינוך והארגון לחזרה בתשובה בראשותו הוא עומד.

לדבריהם, מרנן ורבנן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי החליטו בעצה אחת למנות את הרב סורוצקין לתפקיד הנכבד, תוך ידיעה ש"יקדש שם שמיים בכל הליכותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר