כתב אישום יוגש היום נגד חוטף הילדה

פרקליטות מחוז דרום תגיש היום (שלישי) כתב אישום נגד נהג המונית החילוני, בן 48, המתגורר בירושלים, בגין חטיפת הילדה החרדית, בת ה-7 מאשדוד ותקיפתה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

פרשת חטיפת הילדה: פרקליטות מחוז דרום תגיש היום (שלישי) כתב אישום נגד נהג המונית החילוני, בן 48, המתגורר בירושלים, בגין ביצוע חטיפה ומעשים חמורים בילדה חרדית.

הנהג נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד שחטף ותקף באכזריות ילדה בת 7 מאשדוד לאחר שפיתה אותה באמצעות ממתקים והסיע אותה ברכבו אל יער מבודד באזור בית שמש שם תקף אותה באכזריות איומה.

כשהחלה לצעוק - ברח והותיר אותה לבדה בחורשה, הילדה יצאה לבדה מהיער עד שאותרה כשהיא בוכה ומבוהלת על-ידי אחות שחלפה בסמוך, והועברה לבני משפחתה.

לאחר חקירה מאומצת, שהתבססה על מצלמות אבטחה של מפעל סמוך שתיעדו את הילדה עולה על המונית, אותר החשוד וכמה ימים לאחר מכן הוא נעצר והובא לחקירה בה קשר עצמו למקרה.

עו"ד אריאל עטרי, פרקליטו של הנהג, אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "מדובר במקרה מצער של אי הבנה. הנהג ביקש לעזור לילדה וכאשר היא נלחצה - נלחץ גם הוא ונהג בחוסר אחריות כשלא החזיר אותה למקום בו עלתה".

"בפועל, כל הראיות, כמו גם הגרסאות הסותרות שמסרה הילדה מבססים את עדות הנהג לפיה הוא חבק את הילדה חיבוק אבהי, רק כשהחלה לבכות ורק על מנת להרגיעה ואת טענתו שלא פגע בילדה בשום דרך", הוא מוסיף.

צפו: רגע חטיפת הילדה

מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי התייחס לאירוע החמור ואמר כי "זהו החלום בלהות של כל הורה, חובתנו כמשטרה האמונה על שלומו ובטחונו של הציבור לעשות כל שעל ידה לתפוס את אותם חשודים מסוכנים המטילים אימתם על הציבור ולמנוע מהם להסתובב בחופשיות בחיפוש ואיתור קורבנות ילדים תמימים ורכים נוספים".

"אשר על כן מיד עם היוודע המקרה הנחתי את ממ"ר לכיש ואת כל יחידות המחוז לפעול במהירות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומודיעין לאיתור ומעצר החשוד, נכין תשתית ראייתית מוצקה ע"מ למנוע שחרורו של החשוד והרחקתו מהחברה לתקופה ממושכת, נמשיך ללוות את הילדה שנפגעה ומשפחתה תוך שילוב ותיאום עם גורמי הרווחה והחינוך כדי לנסות כמה שניתן להחזירם למסלול החיים", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר