משחק מחשב פלסטיני: זרוק אבנים על מתנחלים

פרויקט חדש באתר גיוס המונים מציג משחק בשם "רמזי" במסגרתו תתבקשו לזרוק אבנים על פועלי בניין בהתנחלויות ולעצור את 'הכיבוש'. "קפוץ גם על החיילים שיעצרו אותך" (מחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אתר גיוס המונים המארח אלפי פרויקטים הפונים לקהל כדי לממן את הקמתם, מארח בימים האחרונים את פרויקט "Ramzi's Rumble" שמטרתו לפתח משחק וידאו לסלולר במסגרתו יילחם "רמזי", נער פלסטיני במתנחלים ש"גנבו לו את הבית באופן לא חוקי".

בסרטון שפרסמו היזמים נטען כי הם באו לספר את סיפורו של "נער פלסטיני שיום אחד גנבו לו את הבית והאדמה, ורשויות החוק אינם מגנים עליו מפני המתנחלים הכובשים שהגיעו לבנות את ביתם באדמה הכבושה".

בתגובה מחליט רמזי לקחת את העניין לידיים "ולזרוק אבנים קטנות בלבד לכיוון המתנחלים, כשהוא קופץ לרוב מעל החיילים". בפרויקט מוצהר כי "רמזי עושה את כל מה שהוא יכול נגד המתנחלים הצוחקים עליו מביתם החדש. המתנחלים בתורם מתגרים ברמזי וזורקים עליו פטישים כבדים וטנקים..."

בהמשך מסבירים המפתחים את מטרות המשחק. "לעצור את פועלי הבניין מבניית בתים חדשים. אפשר לעצור אותם על ידי זריקת אבנים קטנות. בכל פעם שאתה פוגע בפועל, אתה מחזיר אותו אחורה ועוצר את הליך הבנייה. אבל אתה חייב להיזהר, כי עובדי הבניין זורקים עליך פטישים. אז אתה צריך להתחמק מהפטישים, ובה בעת לנסות לעצור את העובדים".

"חיילים קטנים גם ינסו לעצור אותך, ואתה צריך לקפוץ עליהם כדי למחוץ אותם, בסגנון מריו. אם פועלי הבניין מצליחים לבנות בית, מתנחל יעבור לתוכו, וזה אומר שאיבדת את חתיכת האדמה. אם הם מצליחים למלא את המסך עם בתים, אתה מאבד את המשחק, כי זה אומר שהם כבר כבשו בהצלחה את כל הארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר