המהפכה הבאה של גולן: חבילת גלישה 20 GB בדור הרביעי

חברת גולן טלקום הודיעה הבוקר על השקת הדור הרביעי ממנו יוכלו לקוחותיה להינות מהיום, ולכבוד ההשקה מציעה החברה חבילת גלישה בנפח חסר תקדים של 20 GB בחבילת "הכל כלול". האם גם הפעם תצליח גולן לגרור את החברות הסלולריות לטובת הציבור? (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
שובר את השוק שוב, מיכאל גולן (צילום: אסף רביבו)

האם גולן טלקום תגרור את השוק שוב לשינויים מרחיקי לכת? חברת גולן טלקום, אשר אחראית במידה משמעותית למהפכת הסלולר שהתרחשה בישראל בשנים האחרונות מאז נכנסה לשוק, הודיעה הבוקר (ד) על כניסתה לדור הרביעי. כאשר החברה תחל להציע החל מהיום לכל לקוחותיה שירותי דור 4 ללא תשלום נוסף, כשהיא מצטרפת לרשתות הסלולר הגדולות, פלאפון, אורנג' וסלקום שכבר מציעים את השירות ללקוחותיהם.

אלא שחברת גולן טלקום הלכה צעד אחד קדימה, והודיע כי היא מעניקה 20GB גלישה נוספים מתנה בדור 4G-LTE. לדברי החברה: "המהפכה שגולן טלקום מכריזה עליה היום היא בהענקת 20GB נפח גלישה נוספים בדור4G-LTE המאפשרים ליהנות מחוויה הגלישה המושלמת בדור החדש. גולן טלקום מציבה סטנדרט חדש בשוק הסלולר בישראל המקביל למדינות המתקדמות ב- OECD".

לקוחות גולן טלקום בחבילת הכל כלול גם בחו"ל נהנים מהטבת גלישה של 20GB נוספים לגלישה ברשת 4G-LTE בלבד בישראל. מותנה בשימוש במכשיר תומך בדור 4G-LTE ובגלישה באיזור כיסוי של דור 4G-LTE, כפי שיתעדכנו מעת לעת. הטבה זו ניתנת באופן מיידי ואוטומטי ללקוחות המשלמים את מחירה המלא של החבילה (99 ש"ח), ואינם כלולים בכל מבצע שהוא ביחס לחבילה זו. לקוחות הנהנים ממבצעים שונים בגולן טלקום יזכו בהטבה באופן אוטומטי מייד עם תום תקופת המבצע או יכולים ליהנות מייד מן ההטבה עם מעבר לחבילת גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל ב- 99 ₪ לחודש.

המתנה של GB20 בדור 4G-LTE בחבילת גולן טלקום הכל כלול גם בחו"ל מהווה המשך טבעי של הקו אותו מובילה גולן טלקום מיום השקתה, להעשיר את מגוון השירותים ללקוח ללא שינוי במחיר.

שירותי הסלולר בדור הרביעי הושקו בישראל במהלך חודש יולי האחרון, כאשר משרד התקשורת הקצה לחברות הסלולר כמות מצומצמת ביותר של תדרים לשימוש עבור הדור הרביעי, מה שפוגע מאוד באיכות התקשורת.

אך למרות זאת החברות הוותיקות מיהרו להצטרף ולהציע את השירותים ללקוחותיהם, כאשר הראשונה הייתה חברת פרטנר (אורנג') שכבר עמלה על בניית התשתיות עוד לפני שמשרד התקשורת החל את תהליך אישור התדרים, לאחר מכן נכנסה חברת פלאפון ובסופו של דבר הצטרפה גם סלקום. אלא שחברת גולן טלקום היא הראשונה מבין החברות החדשות והקטנות המתיעה את שירותי הדור הרביעי ללקוחותיה, כאשר החברה עושה שימוש בתשתיות התקשורת של חברת סלקום, במסגרת הסכם לשיתוף רשתות שחתמו החברות לפני מספר חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר