מכונות "סודהסטרים" הוצאו מאוניברסיטת הרווארד

מכונות המשקה של חברת "סודהסטרים" הוצאו מאולם ההסעדה של אוניברסיטת הרווארד, זאת בשל פעילותה של החברה בשטחים. סטודנטים פרו פלסטינים: "הצבת המכונות - אפלית פלסטינים" (מהעולם)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

החרם העולמי כנגד מפעלים ישראלים הפועלים מעבר לקו הירוק נמשך: למרות תוכניותיה של חברת סודהסטרים הישראלית לסגור בקרוב את פעילותה מעבר לקו הירוק, הוחלט לאחרונה להוציא את מכונות החברה מאולם האוכל באחת האוניברסיטאות החשובות בארצות הברית - אוניברסיטת הרווארד.

פעילים פרו-פלסטינים כינו את הצבת המכונות באולם כ"אפליה" כלפי פלסטינים וניהלו קמפיין מתמשך כנגד סודהסטרים מאז הסתיו האחרון. לאחר שהסטודנטים פנו לגורמים באוניברסיטה, הוחלט להוציא את המכונות מאולם ההסעדה. לאחר מכן הוחלט בהנהלה לפתוח בבדיקה של ההחלטה להוציא את המכונות.

(צילום: אתר החברה)

אחת הסטודנטיות הלומדות במקום ופעילה למען הפלסטינים אמרה כי: "המכונות הללו יכולות להיחשב כאפליה לא מכוונת על ידי הסטודנטים הפלסטינים ומשפחותיהם, ולהוביל לסברה שהאוניברסיטה אינה דואגת לזכויות האדם של הפלסטינים",

עם זאת כאמור, באוניברסיטה הוחלט לבדוק מדוע התקבלה ההחלטה להוציא את המכונות. דורם האחראי על הנושא צוטט באומר בעיתון "דיילי קולר" כי "החלטות הרכש של אוניברסיטת הרווארד לא יושפעו על ידי דעות של בודדים בנושאים פוליטיים שנויים במחלוקת. אם המדיניות הזו לא ידועה או לא מובנת בחלקים מסוימים באוניברסיטה, מעתה זה יתוקן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר