חשיפה

WhatsApp מציגה לראשונה אזכור מפורש לשיחות קוליות

אחרי אין ספור דיווחים על הגעת השיחות הקוליות לווטסאפ, מדור דיגיטל של "כיכר השבת" מצא בגרסה הרשמית שתשוחרר הקרוב הוכחה נוספת כי וואטסאפ תיכנס ממש בקרוב לתחום השיחות הקוליות

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

שירות המסרים המידיים הפופולרי בעולם עובר לשיחות קוליות: בשבועות האחרונים כבר ברור לכל כי אפליקציית ווטסאפ הולכת לקראת הוספת שיחות קוליות באפליקציה, מהלך שעלול לחולל מהפכה של ממש בעולם הסלולר ולגרום להפסדים לחברות המעניקות שירותי סלולר.

למדור "דיגיטל" של "כיכר השבת" הגיע צילום מסך מהגרסה הבאה של האפליקציה שתשוחרר בקרוב לחנות Google Play וכבר זמינה להורדה מאתר הרשמי של החברה, בו ניתן לראות לראשונה בבירור כי החברה אכן תוסיף בקרוב שירות שיחות קוליות.

במסך המציג את השימוש ברשת האינטרנט ועד היום הציג את נתוני השימוש של שיחות הטקסט וכמות המדיה שעברה דרך האפליקציה, הוסיפו בחברה כעת עוד 4 פרמטרים חדשים: "כמות השיחות היוצאות", "כמות השיחות הנכנסות" וכן פרמטרים שמודדים את השימוש ברשת שנעשה בשיחות הקוליות הנכנסות והיוצאות.

(צילום מסך: כיכר השבת)

על פי פרסומים שונים, אפליקציית המסרים המידיים פועלת על מנת להביא את השירות גם למחשב האישי, כאשר השירות יהיה זמין באתר אינטרנט שכתובתו היא web.whatsapp.com , כתובת שנכון לעתה מובילה למסך המבקש אישור לקבלת הרשאות מחשבון גוגל של המשתמש.

בחודשים האחרונים, מאז נרכשה החברה בסכום חסר תקדים של כ-22 מיליארדי דולרים, החלה וואטסאפ להכניס שינויים משמעותיים בשירות. הבולט שבהם היה אישור הקריאה המסומן על ידי וי כחול שעורר את זעם המשתמשים וגרם לחברה לשחרר כעבור כמה ימים עדכון המאפשר את ביטול אישורי הקריאה.

מלבד זאת, פועלת החברה להרחבת מעגל המשתמשים כאשר שיחות קוליות ואפשרות לגישה מדפדפן המחשב הביתי מהווים את הצעדים המשמעותיים ביותר לכך. לפי הסימנים המתגברים, נראה כי השירות הבא של וואטסאפ יהיה זמין ממש בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר