סקוטלנד: 6 הרוגים באירוע דריסה

שישה בני אדם נהרגו וכעשרה נוספים נפצעו באירוע דריסה בגלזגו, סקוטלנד, כאשר משאית זבל התנגשה בחנות ובמספר הולכי רגל. הרקע לאירוע טרם ברור. חשד לפיגוע (חדשות, עולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
זירת האירוע בסקוטלנד (מתוך ynet)

משאית זבל בגלזגו, סקוטלנד, התנגשה בחנות במרכז העיר ובמספר הולכי רגל. כלי התקשורת במדינה מדווחים על שישה הרוגים ולפחות עשרה פצועים. הרקע לאירוע טרם ברור, אך כוחות הביטחון במדינה לא שוללים את האפשרות כי מדובר בפיגוע דריסה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 14:30, שעון המקומי, ליד כיכר ג'ורג', במרכז העיר, ומדווחים כי המשאית פגעה בקהל של הולכי רגל שערכו קניות לכבוד חג המולד ופרצה לתוך מרכז קניות.

כוחות ההצלה הושעקו למקום ופינו את הנפגעים אל בתי החולים באזור. כוחות ביטחון גדולים הגיעו למקום והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

עדת ראייה אמרה לרשת "סקיי ניוז" כי המשאית דרסה הולכי רגל למעלה מ-70 מטרים על פני המדרכה ולא היה נראה שבכוונת הנהג לעצור, עד שלבסוף המשאית התנגשה בתוך מרכז הקניות.

"אני לא יכולה לתאר את מה שראיתי שם, זה קשה מדי" אמרה עדת הראייה לכלי התקשורת.

כזכור, באירוע דריסה שהתרחש אתמול בצרפת, כאשר בן למהגרים צפון אפריקנים, פגע בבני אדם סמוך למועדון בעיר דיז'ון תוך שהוא קורא "אללה אכבר" ו"למען ילדי פלסטין", חשבו בתחילה כוחות הביטחון כי מדובר בפיגוע, אך הצהריים הודיעה התביעה בצרפת כי לא מדובר בפיגוע וכי הדורס אינו שפוי.

אירוע הדריסה בצרפת (צילום: France 3 Bourgogne)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר