רבנים, אל תתעסקו בפוליטיקה

רבנים, שלא יתעסקו בפוליטיקה ומפלגות. מבקש בורא עולם: תתעסקו בכנסים ובתפילות המוניות, כדי שהקדוש-ברוך-הוא ימתיק את הדין. כוח של תפילה הופך עולמות והופך את הדין. כל רבני ישראל, להכין כנסים ברצף ולהתפלל לקדוש-ברוך-הוא, כי ממשלת ישראל נמצאת במערבולת גדולה מאוד

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם רואה מן השמיים והארץ, את כל בני האדם בעולם הנלחמים על החומר, נלחמים על הגאווה, הכבוד והשליטה, על הכסף והרוע, התקשורת והפרסום. אומר בורא עולם: 'בראתי את העולם ואת כל בעלי החיים ובני האדם, בשבילי, כדי שיעבדו אותי. בראתי עולם של שלום, אהבה ואהבת-חינם. אני עושה ניסי ניסים בלי שירגישו שאני נוגע בבחירה החופשית, והם - לא שומעים ולא מבינים מה זו מדינת ישראל, מה זו ארץ הקודש! כל מי שייגַע אפילו בסנטימטר מאדמת הקודש - יאבד מן העולם! אז אני ממשיך ומגביר פי כמה וכמה את השיטפונות, הרוחות הקשות, הסערות, רעידות האדמה, השלג הכבד והחום, מסבך בתוך מדינות ומסכסך ביניהן, הורס את הכלכלה בכל מיני מקומות בעולם, כי אני בורא עולם מטהר ומזכך את כל כדור הארץ! ירצו או לא ירצו - כך יהיה! ילכו בדרכי - יהיה להם טוב, לא ילכו בדרכי ה' - יהיה להם רע ויסבלו'.

ארצות הברית, כל פעם שהם מתחילים להפריע ולהאשים את ישראל במשהו, מביא עליהם הקדוש-ברוך-הוא מהלומות בכלכלה, בחברה, בביטחון והפרעות גזענות בין לבנים ושחורים.

סוריה נמחקת ותמשיך להימחק.

תורכיה, ארדואן בפחד אימים, חי ומת כל יום. דאע"ש לוקח לו מקומות והוא לא מדבר. הוא פוחד, מסתגר ואומר לכולם שהוא מוסלמי אדוק, כדי שלא יהרגו אותו.

ירדן, כל הפליטים נוהרים ודוהרים אליה מסוריה, עיראק, דאע"ש וחמאס. בירדן תהיה מהפכה והיא תימחק כמו סוריה. מלך ירדן בשוק והלם, מחכה אולי אולי אולי יקבל פיסת אדמה מאדמת הקודש לשים בה את כל הפליטים, זאת התוכנית שלו - שימשיך לדמיין דמיונות.

מצרים, סיסי נלחם בחמאס ובדאע"ש, כדי שלא ייקחו לו את הכיסא. הוא עושה הכל כדי שלא תהיה מהפכה. יש קנוניות קשות במצרים ותהיה מהפכה.

לבנון נלחמים ביניהם בשקט.

איראן שמחה ששכחו ועזבו אותה ועסוקה בהמשך ייצור האטום.

נסראללה וחיזבאללה בפחד מדאע"ש. סוריה איראן לא איתם.

תודה לקדוש-ברוך-הוא שפוקח את עיני צבא-הגנה-לישראל, למצוא ולפוצץ את כל הטילים שעוברים מאיראן וסוריה לנסראללה ולחיזבאללה.

צריך להיזהר מירושלים המזרחית והגדה המערבית. יש קנוניה של דאע"ש בצפון הארץ וקנוניה של חמאס בדרום הארץ. כל פעיל שמצטרף לדאע"ש הורגים אותו כי חושדים בו שהוא מרגל.

מדינת ישראל נמצאת במתח נוראי ובמצב נוראי. אסור להיכנע לאבו מאזן וארצות הברית. אבו מאזן לא רוצה שלום, אבו מאזן רוצה לקחת חלקים מארץ ישראל ועוד חלקים, ולהוציא, חס ושלום, את ישראל לעבדים. אבו מאזן, חמאס וג'יהאד, כולם שקר אחד גדול, קנוניה אחת. כל מי שייתן חלקים מארץ ישראל – מסתכן בסכנת נפשות, סכנת חיים. זה לא מה שהיה בגוש-קטיף וחבל-ימית, הפעם זה לא בתשלומים - זה במזומן. כל מי שמתעסק עם העניין, שייקח לתשומת ליבו ושלא יגיד שלא הוזהר משמיים. ארץ ישראל שייכת ליהודים אלפי שנים, בורא עולם לא מוכן לוותר על אף פיסה מאדמת ישראל, מזהיר ומתריע: זה שייך לקדוש-ברוך-הוא ולמדינת ישראל!

חברי הכנסת של מדינת ישראל, כל מפלגות הימין צריכות להתאחד ולהתלכד לגוש אחד. כל מפלגות הימין יתאגדו ויעזרו זה לזה, אין זמן למשחקים! המפלגות הערביות עושות אחדות, הם למדו את הפטנט, את השיטה. מי שרוצה להיבחר - רק לשם שמיים ולא לשם כיסא ותקשורת. מדינת ישראל, אדמת הקודש יקרה, יקרה מאוד לריבונו של עולם, לא להתעסק איתו, תעשו רצונו - תחיו. הקדוש-ברוך-הוא הקים את מדינת ישראל בשנת תש"ח (1948), עוטף את מדינת ישראל ואת היהודים שבתוכה.

כל מה שקורה בבחירות הרוב זיוף, מצד אחד דיבורים על עזרה ליהודים במדינת ישראל, מצד שני רצון לשבת בכיסאות בשביל התקשורת והגאווה. צריכים להיות בדעה אחת ולא להתרגש מאף מדינה.

צריכים להיזהר מאוד מאוד מהחמאס בעזה, הם מחכים לבחירות כדי לראות לאן זה מוביל, גם ארצות הברית מחכה. אם יעלה השמאל - ירקדו ויצהלו כל אויבי ישראל, ואם יעלה הימין - יבכו ויהיו ביגון וצער כל אויבי ישראל.

רבנים, שלא יתעסקו בפוליטיקה ומפלגות. מבקש בורא עולם: תתעסקו בכנסים ובתפילות המוניות, כדי שהקדוש-ברוך-הוא ימתיק את הדין. כוח של תפילה הופך עולמות והופך את הדין. כל רבני ישראל, להכין כנסים ברצף ולהתפלל לקדוש-ברוך-הוא, כי ממשלת ישראל נמצאת במערבולת גדולה מאוד.

לבחור במפלגה שאכפת לה מהנוער של ישראל, למנוע אותם מהידרדרות לסמים ושתייה חריפה.

לבחור במפלגה שאכפת לה מהיהודים שבמדינת ישראל.

לבחור במפלגה שתפעל למניעת התבוללות בעם ישראל.

לבחור במפלגה שרוצה להביא יהודים לארץ ישראל וליישב את הארץ.

לבחור במפלגה שאכפת לה מחיילי צבא-הגנה-לישראל ומגנה עליהם.

לבחור במפלגה שלא תיתן סנטימטר מאדמת הקודש.

הכלכלה של מדינת ישראל בסדר גמור ולא תיפול לעולם, יהיה שפע לעולם! כל יהודי יעשה חישוב כלכלי נכון, השתדלות לעבוד ויהיה לו רק טוב.

כל אנשי הצווארון השחור והצווארון הלבן מתגלים במערומיהם. בורא עולם לא סולח על תועבה וזימה, שונא את זה. המפורסמים יתגלו בתקשורת והלא מפורסמים - בורא עולם יטפל בהם אישית. כל יהודי שרוצה להיות יהודי ולהצליח בדרכיו, יקיים את עשרת הדיברות.

ההתבוללות במדינת ישראל זה לא משחק, זו שיטה להרוס את היהדות ולמחוק את מדינת ישראל. דוגמא להתבוללות: בארצות הברית בעוד עשרים שנה ישלטו השחורים. הורים, להסביר לילדים עד כמה מסוכנים ההתבוללות, השתייה החריפה והסמים. לגייס את הילדים לצה"ל, שם הם מתחנכים, מתבגרים והופכים להיות בני אדם. דורי דורות, אלפי שנים, שמרו יהודים על יהדותם, למה עכשיו לא שומרים כמו שצריך?

האנטישמיות בעולם כולו תתגבר, תתגבר ותתגבר. כל היהודים האמיתיים יעלו לארץ ישראל ליישב את הנגב, הגליל המערבי, השומרון ובנימין. הנגב יהיה עיר לתפארת, את המקום השומם הזה, יהפוך בורא עולם למקום בו החיים הטובים ביותר בעולם.

יהודים הגרים בגולה: לא תחלוף הסכנה לעולם, עד שאחרון היהודים יגיע לארץ ישראל. אל תחיו באשליות, יגיעו אליכם לכל מקום, פתאום 'יתהפכו' עליכם.

הקדוש-ברוך-הוא עושה הרבה ניסיונות וניסים בעם ישראל ומחכה שעם ישראל יעשו תפילות המוניות וכנסים, ויתפללו לבורא עולם שיגאל את עם ישראל! יתפללו לבורא עולם שימליך את מלך המשיח כי בממשלת ישראל הכל מסובך. כל הגויים סביבנו שרים, רוקדים ולועגים ל-120 חברי כנסת שפעם חשבו אותם לגדולי עולם בשכל, בינה ודעת, ובסוף ראו בהם כלום. לכן צריך מלך המשיח לצאת לאור, להימלך בכדי להגן על מדינת ישראל ולהפוך את העולם הזה מרע לטוב ולאהבת חינם!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר