פילדלפיה: גרפיטי אנטישמי על מוסך

כתובת גרפיטי אנטישמית שרוססה על מוסך בפילדלפיה, איחדה יהודים נוצרים ערבים נגד העלייה במימדי האנטישמיות. "אין מקום לשנאה בקהילה שלנו, אנחנו לא נשתוק" (עולם,חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(buckscountycouriertimes.com)

האנטישמיות בעולם: כתובת אנטישמית רוססה לאחרונה על דלת של מוסך יהודי בפילדלפיה, ועוררה את מחאתם של תושבים מדתות שונות באזור כנגד העלייה במימדי האנטישמיות. תושבת האזור שנתקלה בכתובת האנטישמית "עזוב, יהודי" בעת שיצאה לעבודה סיפרה כי "הלב שלי עצר לרגע". המשטרה המקומית פתחה בחקירה של המקרה.

סמנתה רקר, תושבת האזור, אמרה לעיתונאים כי היא נסערת מהכתובת האנטישמית, "זה שבר לי את הלב, אנחנו מפחדים". גורם בשכונה אמר כי "אין מקום לשנאה בקהילה שלנו, אנחנו לא נשתוק. נמצא את האחראים ואת אלו שמטפחים רגשות כאלה", הוא חזר והוקיע את האנטישמיות.

אנשי דת יהודיים נוצרים ומוסלמים השתתפו בטקס מחאה כנגד התקרית האנטישמית. הם ציינו כי ראו חשיבות בהגעה למקום כדי להביע את עמדתם נגד "המעשה הנתעב".

כומר שהשתתף באירוע המחאה אמר כי "שנאה היא דבר כל כך עמוק, שאולי אנחנו לא באמת יכולים לשנות. אבל עצם העובדה שאנחנו יכולים לראות אחד את השני, להבין את ההבדלים בינינו ועדיין להקשיב אחד לשני - זה מה שחשוב". הוא מחה על כתובת הגרפיטי האנטישמית והביע את התנגדותו לשנאת יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר