סכסוך ב"הפלס": חילוקי דעות בין יעקב לבין לנתי גרוסמן

בתקופה האחרונה מתנהל לו סכסוך בין מנכ"ל עיתון "הפלס", יעקב לבין, לעורך הראשי נתי גרוסמן. בניגוד לשמועות, יעקב לבין מבהיר ל"כיכר השבת" כי לא התפטר מתפקידו (מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יעקב לביןב משרדי 'הפלס', בשבוע שעבר (צילום: באדיבות המצלם)

האם חתול שחור עבר בין מנכ"ל עיתון "הפלס" יעקב לבין לעורך הראשי נתי גרוסמן? תלוי את מי שואלים.

בשבועות האחרונים צצו שמועות בתעשיית התקשורת החרדית על סיכסוך קשה המתרחש מתחת לפני השטח, ולא רק, בין שני האנשים החזקים ב"הפלג הירושלמי" ובעיקר בבטאון "הפלס" - נתי גרוסמן עורך העיתון ויעקב לבין המנכ"ל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בין השניים שניהלו בעבר ביד רמה את עיתון "יתד נאמן" - עד להדחתם לפני למעלה משנתיים על-ידי מרנן גדולי ישראל ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ושר התורה הגר"ח קנייבסקי, שורר סיכסוך על דרך התנהלות העיתון ובעקבות כך על פי הדיווחים הודיע לבין על התפטרותו ממערכת העיתון.

יצויין כי לאחרונה פרשו מהשותפות בבעלות משרדי עו"ד יגאל ארנון שהובאו בזמנו על-ידי לבין לייצג את העיתון החדש אולם לא ברור האם יש לכך קשר ישיר לסיכסוך העכשווי.

ל"כיכר השבת" נודע כי בין היתר המחלוקת בין השניים באה לידי ביטוי באשר לדרכי הפעולה הנכונים מול מפרסמים וחברות גדולות במשק. כידוע, העיתון סובל מ"חרם מפרסמים" זאת בעקבות לחצים כאלו ואחרים, וחשש של החברות להיות מזוהים עם העיתון.

מנגד, בשיחה עם "כיכר השבת", הכחיש לבין את העובדה כי הוא התפטר וטען כי הוא עוד מופיע כרגיל בהנהלת מערכת העיתון החדש. לדבריו, הוא ממשיך לחתום על כל צ'ק שיוצא ואין כל שינוי בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר