המכונית החשמלית של טסלה משתדרגת: תגיע לטווח 400 ק"מ

האם אלון מאסק פיצח את השיטה של המכונית החשמלית? חברת טסלה הציגה שדרוג למכונית החשמלית: סוללה משופרת שמכפילה את טווח הנסיעה עד 400 ק"מ ללא טעינה (רכב,חדשות)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

המכונית החשמלית משתדרגת? המכוניות החשמליות שמציעה חברת טסלה מוטורס של יזם ההייטק אלון מאסק, זוכה עתה לשדרוג משמעותי שעשוי לגרום לתעשיית המכוניות החשמליות כולה לעלות על מסלול ללב המיינסטרים של הנהגים החוששים מחיי הסוללה הקצרים ומבועתים מהמחשבה על התרוקנות הסוללה באמצע הדרך.

החברה הציגה היום את הסוללה החדשה שתשרת את מכונית ה-Roadster הפופולרית והמזדקנת של החברה, ותכפיל את טווח המכונית. אם כיום מכונית Roadster יכולה לגמוע מרחק של 200 קילומטרים בלבד, בקרוב הסוללה החדשה תגרום לה להכפלת הטווח עד לכ-400 קילומטרים. הפרטים המלאים אודות הסוללה החדשה טרם שוחררו, אבל בטסלה מבטיחים הפתעות.

מכונית ה-Roadster של טסלה שינתה את תעשיית הרכב החשמלי כאשר החברה החליטה לפנות ישירות לצרכנים ולמכור את הרכב ללא סוכנויות מורשות. העובדה שהחברה הציגה רכבים נוחים ולעתים אף רכבי יוקרה שעושים שימוש במנועים ובסוללות בעלי אורך חיים משמעותי, סייעה לחברה למכור לא מעט דגמים של המכונית החשמלית המסחרית הראשונה שלה.

נכון לעתה החברה לא שחררה פרטים נוספים על זמן ההגעה המשוער של הסוללה החדשה והמשופרת, החברה גם לא ציינה את מחיר הסוללה וכיצד ניתן יהיה לשדרג את הרכבים שעלו לכביש כבר בשנת 2008. אך הפרטים צפויים להתפרסם בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר