בלעדי • כיכר TV

הקבלן 45: "ההקלטה לא מאתנו, מי שהדליף נבלה"

יממה לאחר חשיפת הקלטות בהן נראה הגר"ע יוסף תוקף את אריה דרעי, מגיבים מקורביו בשיחה בלעדית ל'כיכר TV' • הרבנית יהודית יוסף: "זה לא יצא מאתנו, מדובר ביום עצוב עבורנו". הרב צבי חקק: "אני חושב שמי שעשה את הדבר הזה - עשה מעשה נבלה. ההקלטות לצרכים פנימיים, לא כדי להשתמש בהן" (וידאו)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

פרשת ההקלטות: יממה לאחר חשיפת ההקלטות הקשות של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל כנגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, בני משפחתו ומקורביו של הרב מגיבים לראשונה בשיחה בלעדית לאולפן כיכר TV, מכחישים את הטענה כי הם אלו שהדליפו את ההקלטה ותוקפים בחריפות את המדליף אותו הם מכנים "נבלה".

הרבנית יהודית יוסף, כלתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל שזכתה לשמש במשך עשרות שנים את הרב, אומרת בשיחה ל"כיכר TV": "אני יכולה להגיד שהיום הוא יום עצוב עבורנו, ממש לא ישנו בלילה מרוב הצער. כואב לנו מאוד על השימוש שנעשה במרן".

"כמובן שזה לא יצא מאתנו, אפילו לא צריך לומר את זה. הרי לא יעלה על דעתנו לעשות משהו קטן שיפגע בכבודו של מרן. זה מעשה גרוע מאוד שנעשה, אנחנו לא יודעים מי אבל זה מעשה גרוע" הוסיפה הרבנית יוסף.

הרב צבי חקק, מקורבו האישי של מרן הגר"ע יוסף ששימש אותו ברמה האישית במשך עשרות שנים, ספג גם הוא ביממה האחרונה האשמות בהן נטען כי כביכול הוא זה שעומד מאחורי ההדלפה. בשיחה לכיכר TV מכחיש גם הוא את הטענות ואומר: "אתה יודע שבדרך כלל אני לא מתראיין, אבל כאן ראיתי צורך. לנו, לא לי ולא לאף אחד מהבית אין שום קשר לדבר הזה, אני חושב שמי שעשה את הדבר הזה - זה דבר של נבלות".

הרבנית יהודית יוסף (ארכיון)

"כל ההקלטות האלו נעשו לצרכים פנימיים בלבד, בוודאי שלא להשתמש בהן. מי שרוצה לומר משהו יכול להגיד את זה בקולו בלי להתחבא מאחורי הקלטות" הוסיף הרב חקק.

עוד ב"כיכר TV":

יהדות התורה תתערב? לראשונה מאז פרוץ המשבר בין אריה דרעי לאלי ישי, גורמים ביהדות התורה מזהירים כי אם המצב ימשיך להידרדר, הם יתערבו לטובת ש"ס. את הפרטים מביא לראשונה כתבנו ישראל כהן.

היעלמותו של המטוס האינדונזי: גורם רשמי באינדונזיה טוען כי אנשי החילוץ זיהו עצמים בים, באזור שבו על פי ההערכות התרסק המטוס. המטוס, שעליו היו 162 נוסעים ושבעה אנשי צוות נעלם בלילה שבין שבת לראשון.

מסעדה כשרה בטוקיו: שליח חב"ד בטוקיו הרב מנדי סודקביץ' מקים מסעדה עם תעודה כשרות. למסעדה החדשה יקראו "המקום של חנה" - על שם רעייתו של השליח. המסעדה תכיל 59 מקומות ישיבה ותארח גם אירועים גדולים.
ולסיום: מי אמר שרק בני אדם אוהבים מתנות? כך הגיב כלב למראה עטיפות מתנה מרשרשות שהביא בעליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר