מיוחד • כיכר TV

חברי הכנסת של ש"ס פונים לדרעי: "בבקשה, תישאר בש"ס"

יממה לאחר שביקש להתפטר מש"ס ורגע לפני שהוא מגיש את התפטרותו מהכנסת, חברי הכנסת של ש"ס פונים אל אריה דרעי, באמצעות אולפן כיכר TV, ומבקשים ממנו: "חזור בך, בבקשה, תישאר בש"ס" • עוד במבזק: החגיגות של "המחבלים" והדרמה של "צוק איתן" • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(עריכה: אלי פלאם)

הדרמה בש"ס • מיוחד: יממה לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי ביקש להתפטר מתנועת ש"ס ורגע לפני שהוא מתפטר מחברותו בכנסת, חברי הכנסת של המפלגה מתקשים להאמין כי דרעי עומד לעזוב ולהותירם ללא מנהיג, אך מבינים שזה רצונו כעת, למרות שהצעד מסכן את תנועת ש"ס.

בניסיון של הרגע האחרון לשנות את ההחלטה, חברי הכנסת של ש"ס פונים היום (שלישי) באמצעות אולפן כיכר TV לאריה דרעי ומבקשים ממנו להישאר במפלגה ולא להשאיר אותם ללא מנהיג.

עיקרי הבקשות של חברי הכנסת בש"ס באולפן כיכר TV

ח"כ יצחק כהן: "הרמת את קרנה של יהדות ספרד. אנא, אנא אריה, אני יודע שזה כואב לך אבל כרגע זה עת לעשות לה'. חזור בך ממכתב ההתפטרות, עולם התורה זקוק לך, עם ישראל זקוק לך, הציבור הספרדי זקוק לך".

ח"כ יעקב מרגי: "אריה, האתגרים והמשימות הם גדולים, ציבור רחב של לומדי התורה הספרדים ממתין לך, עיני הציבור נשואות אליך, אנא השאר אתנו".

ח"כ משולם נהרי: "יושב ראש תנועת ש"ס הרב אריה דרעי, יושב ראש תנועות ש"ס, אנא ממך אל תביט לאחור היישר פניך אל העתיד".

ח"כ יואב בן צור: "אנחנו קוראים ליושב ראש התנועה הרב אריה דרעי לחזור ולהנהיג את התנועה, בימים הקשים האלה אין מתאים ממנו לצורך הדבר הזה, ואנחנו צריכים שאתו יחד נצליח להשיב עטרה ליושנה כבעבר".

ח"כ דוד אזולאי: "אני קורא לאריה דרעי להמשיך להנהיג את התנועה ולא לתת חס ושלום לספינה לטבוע, יש לך גב ממועצת החכמים ואנחנו אחריך".

ח"כ ניסים זאב: "מנהיג לא יכול לעזוב את הספינה בלב ים, הוא הקרבניט של התנועה הזו כרגע והוא חייב להישאר אתנו".

חברי הכנסת של ש"ס לצד היו"ר הפורש אריה דרעי

ח"כ יצחק ועקנין: "בעת הזאת צריך לקדש שם שמיים למרות שנגרם חילול שם שמיים גדול. אני בוודאי קורא לו להישאר, בזה שהוא יישאר יעשה בדיוק הפוך, קידוש שם שמיים ולא חילול שם שמיים".

ח"כ אברהם מיכאלי: "אנחנו קוראים לרב אריה דרעי להחזיר את הקשה להתפטרות בחזרה, כי עשינו מספיק ויש לנו עוד הרבה מה לעשות כתנועת ש"ס והוא בראשונו, כל הסיעה עומדת מאחוריו".

עוד ב"כיכר TV"

סוף עצוב לפרשת המטוס שנעלם: רשות התעופה באינדונזיה אישרה כי השרידים שנמצאו אתמול אכן שייכים למטוס "אייר אסיה". נכון לעכשיו, נמשו מאזור ההתרסקות עשרות גופות. ההערכה היא כי 162 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על סיפון המטוס לא שרדו את ההתרסקות.

ימים ספורים לפני הפריימריז בליכוד, עדכן משרד התחבורה את זמני הנסיעה בתחבורה הציבורית - צעד שמונע חילולי שבת. יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, תקף את ההחלטה ואמר כי "בגלל הפריימריז בליכוד שר התחבורה ישראל כץ החליט שהאוטובוסים יפסיקו לעבוד בימי שישי כבר בצהריים".
המחלוקת בישיבת פוניבז' הגיעה אתמול להכרעה: בית-המשפט פסק כי הרב אליעזר כהנמן יצטרך לממן את ישיבתו של הרב שמואל מרקוביץ. בעקבות הניצחון, ערך הרב מרקוביץ' מעמד לחיים עם תלמידיו. על פסק הדין ועל השלכותיו - בדיווח של כתבנו ישראל כהן.
אתר ynet חושף היום תיעוד מהיום הדרמטי ביותר במבצע "צוק איתן" - היום שבו נהרגו החיילים בניה שראל, ליאל גדעוני והדר גולדין. כך נשמע "יום שישי השחור" של מבצע צוק איתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר