להיות בשרי בלי לחשוב פעמיים

חדש מקפה עלית מקבוצת שטראוס: קפה נמס פרווה. מוסיפים כפית מדידה אחת לכוס מים חמים וגם אתם תוכלו ליהנות מקפה טוב גם לאחר סטייק עסיסי • כל הפרטים (פרסומת)

קפה נמס פרווה (צילום: יחסי ציבור)

כמה פעמים בחייכם נתקלתם בדילמה "הקשה": להיות בשרי או לוותר, לאכול את השניצל עכשיו או לחכות.. וכל זה רק כדי לא "להפסיד" את כוס הקפה שאתם כל כך אוהבים בסוף הארוחה. מהיום, אתם כבר לא צריכים להתלבט. בקפה עלית מקבוצת שטראוס השיקו מוצר חדש ומהפכני: קפה נמס פרווה. בלי תוספות או מלבינים ובטעם האהוב והמוכר של כוס הקפה עם החלב.

בתום שנות פיתוח רבות ופעילות משותפת ומואצת עם צוות הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, השלימו בעלית קפה מקבוצת שטראוס ייצור מוצר חדש ומהפכני: קפה נמס פרווה. בזכות הקפה החדש, ניתן מהיום ליהנות מכוס קפה נמס טעים ואיכותי גם אחרי ארוחה בשרית.

אבקת הקפה החדשה מכילה בתוכה אפילו את כפית הסוכר, כך שלצורך הכנת כוס קפה תצטרכו מים חמים בלבד. בנוסף, הטעם של כוס קפה פרווה דומה לאותו הטעם של כוס קפה נמס עם חלב כך שבאמת אין צורך להתלבט. ואם בדיוק בניתם על ארוחה בשרית לצהריים, זה בסדר. עדיין תוכלו ליהנות מכוס הקפה אחרי הארוחה.

חשוב לציין יש לציין כי המוצר מתאים מאד גם לשבת לאחר הסעודה הבשרית. ההכנה קלה במיוחד, צריך רק להוסיף מים חמים כמובן תוך הקפדה על כוס שלישי כנהוג.

הוראות הכנה: מוסיפים כפית מדידה אחת לספל, מוזגים מים חמים ומערבבים.

כל כפית מידה מכילה כפית סוכר אחת.

קפה נמס פרווה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

משקל 300 גרם

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר