הפריימריז בליכוד: הקלפיות נסגרו, ממתינים לתוצאות

600 הקלפיות הפזורות ברחבי הארץ בפריימריז בליכוד נסגרו בשעה 22:00, כאשר אחוז ההצבעה התייצב על כ-55 אחוז מבעלי זכות ההצבעה. התוצאות: בבוקר (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2015 • הפריימריז בליכוד: לאחר 13 שעות של הצבעה, בשעה 22:00 נסגרו 600 הקלפיות בבחירות המקדימות במפלגת "הליכוד", כאשר אחוז ההצבעה התייצב על כ-55 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה (מתוך כ-95 אלף בני אדם).

בשעות אלו עושות תוצאות הקלפיות את דרכן אל מרכז הבקרה המרכזי בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב. התוצאות הסופיות צפויות להתפרסם רק לפנות בוקר.

לאורך היום חששו במפלגה משיעור הצבעה נמוך, אך כאמור, בסופו של דבר כ-55 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה מימשו את זכותם - אחוז הצבעה הנחשב לסביר ביותר.

ח"כ צחי הנגבי אמר: "אחוזי ההצבעה משקפים את התוצאות שבדרך כלל קיימות בבחירות. אני משוכנע שתהיה רשימה מגוונת עם אנשים מנוסים, שרים בכירים, לצד אנשים שישקפו את ההתחדשות שיש בכל תנועה פוליטית חפצת חיים".

עשרות אלפי המתפקדים סימנו 11 שמות של מועמדים על הטופס ברשימה הארצית, זאת בנוסף לנציג אחד למחוז שבו הוא מתגורר.

המאבק הפריימריז הללו יתנקזו בעיקר למאבק על המקומות הראשונים, כאשר בבחירות ליו"ר התנועה ניצח ראש הממשלה בנימין נתניהו את המועמד היחיד שהתמודד מולו - סגן שר הביטחון לשעבר, ח"כ דני דנון, זאת לאחר שכשעה לאחר סגירת הקלפיות הודיע דנון על הפסדו.

"התוצאות המסתמנות עד עתה הן שראש הממשלה נתניהו ניצח את בבחירות", אמר דנון בהצהרה לתקשורת. "אני מברך את ראש הממשלה ומאחל לו הצלחה".

דנון הוסיף, "נפעל יחדיו לניצחון הליכוד בבחירות. נפעל ביחד כמפלגה מאוחדת מול השמאל, מול בוז'י, מול ציפי. נהיה ליכוד אחד גדול מול כל השמאל. אתקשר לראש הממשלה לברך אותו על ניצחונו וממחר בבוקר כולנו נעבוד קשה מאוד כדי שב-17 במרס הליכוד תהיה הגדולה ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר